مشکلات معیشتی مردم با حرف و شعار دولتمردان بر طرف نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی  در خطبه های نماز جمعه میانه در جمع پرشور نمازگزاران با بیان اینکه فرد مومن با درک حضور پروردگار و ترس از آخرت در هر لحظه  از زندگی مرتکب گناه نمی شود، افزود: توجه به رهنمود های الهی و پیامبران موجب دوری انسان از معصیت است.

امام جمعه میانه تصریح کرد: رفتار و اخلاق مومنان می بایست بر گرفته از سیره ائمه اطهار(س) بوده و در راه حفظ ارزش های اسلام از هر اقدام و عملی از جمله نثار جان و مال و انفاق و نیکوکاری در راه کسب رضای خداوند دریغ ننماید.

خطیب جمعه میانه به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: راهیان  نور به عنوان حرکت عظیم و معدن فرهنگی در انتقال مفاهیم جهاد و شهادت به نسل امروزی است که باید مورد توجه ویژه مسئولین نظام و متولیان امور فرهنگی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت تکریم و حفظ ارزش و جایگاه شهدا در جامعه، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور در شرایط نا امن منطقه و جهان مدیون شهدا و خانواده آنهاست.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به بحث دغدغه معیشت مردم از سوی مقام معظم رهبری (مد) اشاره کرد و اظهار داشت: حرکت  در مسیر اقتصاد مقاومتی و گزارش دهی به مردم باید از سوی دولتمردان مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:  اقدامات دولت باید بصورت عملی در زندگی مردم احساس شود.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: مبارزه عملی و قاطعانه با فساد و بیکاری و همچنین گرانی در جامعه از جمله وظایف اصلی دولتمردان است که نباید صرفاً در شعار و حرف خلاصه شود.

وی حرکت در مسیر اصول انقلاب و پیروی از ولایت فقیه را از جمله دیگر مسائل مهم و حیاتی جامعه اسلامی برشمرد و افزود:  مبارزه با استکباز جهانی و کمک به مستضعفین داخلی و خارجی و همچنین پرهیز از تجمل گرایی می بایست در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد.

 

خطیب جمعه میانه افزود: نباید به بخاطر نبود امکانات و عدم انجام  وظایف درست مسئولین جوانان و  نخبه های کشور در تنگنا قرار گرفته و خارج از کشور را مقصد خدمت خود قرار دهند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *