پیش‌فروش بلیط ظرفیت جدید قطار‌های ‌نوروزی از شنبه

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی رجا، سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در‌باره ظرفیت‌های نوروزی قطار، اظهار داشت:‌پس از پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروز ۹۶۶ برای تاریخ‌های ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۱۵ فروردین ۹۶‌ و اتمام ظرفیت ایجادی بعضی روزها، این شرکت با تخصیص واگن‌های جدید ظرفیت‌های جدیدی برای سفر هموطنان‌ ایجاد کرده است.

محسن یاوری افزود: بلیت ظرفیت‌های جدید ایجاد شده، روز شنبه ۲۱ اسفند‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سامانه فروش قرار خواهد گرفت و از طریق‌ کانال‌های فروش شرکت شامل آژانس‌های مسافرتی، وب سایت رجا، اپلیکیشن فروش بلیت هم قطار و سامانه ۱۵۳۹ قابل خریداری است.

رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با بیان اینکه در ایام نوروز در بهای بلیت بعضی از قطارها تخفیف اعمال شده است، اضافه کرد: هموطنان‌ با برنامه‌ریزی مطلوب، علاوه بر ظرفیت‌های ایجاد شده جدید می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده در بلیت برخی از قطارهای این شرکت در مسیرهای مختلف به‌ویژه در هفته دوم تعطیلات نوروزی بهره‌مند شوند.

وی اشاره کرد: مسافران‌ در صورت وجود هر گونه سؤال یا نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه اطلاع رسانی و فروش شرکت رجا با شماره ۱۵۳۹ (تهران) و ۸۸۳۴۷۰۷۳ -۰۲۱ (‌شهرستان ها) به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *