پرداخت تسهیلات برای ۱۳ طرح صنعتی و کشاورزی در سطح شهرستان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه ای با حضور مدیر عامل شعب بانک ملت استان گفت: در سایت بهین یاب ۲۱ طرح صنعتی و کشاورزی به ثبت رسیده و تا به حال برای دو طرح به میزان ۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: برای ۱۳ طرح دیگر که که مشکل نداشته و فقط نیاز به سرمایه در گردش دارند  تسهیلات پرداخت می شود.

فرماندار ویژه میانه افزود:  ۶ طرح دیگر نیاز به سرمایه ثابت داشته و جواز تاسیس می خواهند که در حال حاضر به این طرح ها تسهیلاتی ارائه نخواهد شد .

وی سهم استان از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال در کل کشور برای واحدهای تولیدی و صنعتی را ۷ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال و سهم شهرستان میانه را ۶۰۰ میلیارد  ریال عنوان نموده گفت: این سهم مدام در حال کاهش است و این نشان از ضعف کارگروه استانی است .

شکری خواستار توجه ویژه استان به شهرستان میانه در جهت پرداخت تسهیلات شده گفت: شهرستان میانه در راستای توسعه پایدار نیاز به  رونق و افزایش تولید دارد .

مدیر عامل شعب بانک ملت استان در این جلسه با بیان اینکه اقتصاد کشور ما  به طور کامل بانک محور می باشد افزود: ۹۰ درصد نقدینگی جامعه در بانکهاست و ۸۰ درصد نیاز نقدینگی واحدها در تمامی بخشهای اقتصادی توسط بانکها تامین می شود در صورتیکه در دیگر کشور اینگونه نبوده و از طریق بورس و غیره تامین می شود.

آریانا با اشاره به کمبود ظرفیت بانکها و وظایف زیاد آنها  گفت:   تب ایجاد بانکها از سوی نهادها مشکلاتی به وجود آورد که اگر دولت این وضعیت را  جراحی نکند با شرایط دشواری روبرو خواهیم شد.

وی همچنین گفت: علی رغم همه مشکلات موجود سعی ما احیای واحدهای صنعتی و تولیدی است و امیدواریم در شهرستان میانه نیز بتوانیم با پرداخت تسهیلات به چند واحد ثبت شده در سایت بهین یاب بتوانیم گره ای از مشکلات اقتصادی شهرستان را باز کنیم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *