بصیرت لازمه موفقیت در جنگ نرم/ بی تفاوتی حربه دشمن در نفوذ

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار غلام عسکر کریمیان در جمع پیشکسوتان سپاه غدیر تبریز که در حسینیه سپاه عاشورا دور هم جمع شده بودند، اظهار داشت: وحدت بین امت موجب پیروزی در جنگ سخت و نرم خواهد شد بنابراین در این راه همواره باید هوشیاری و بصیرت لازم را داشته باشیم.

وی بصیرت را همچون چراغ راه خواند و افزود: با بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی می‌توان جلوی نفوذ و حربه دشمنان را گرفت و اگر از این راه غافل شویم دشمنان ضربه سنگینی را به کشورمان وارد خواهند کرد.

کریمیان بی‌تفاوتی را از حربه‌های دشمنان عنوان و بیان کرد: دشمنان با نفوذ به افکار توسط فضای مجازی در خانواده‌ها می‌خواهند جوانان را نسبت به اعتقادات دینی و مذهبی بی‌تفاوت کنندو آنها را در بحران هویت قرار دهند که لازمه آن نیز هوشیاری است.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان خود با قدردانی از زحمت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: شهدا به دین خود عمل کردند و به جایگاه رفیع شهادت دست یافتند ولی افرادی که بنا به مصلحتی به شهادت نائل نشدند باید رسالت زینبی خود را به عمل آورند که به مراتب وظیفه آنها سنگین و دشوار خواهد بود.

شهدا و پیشکسوتان الگوی جوانان انقلابی هستند

فرمانده سپاه غدیر تبریز گفت: امروز با نگاه به شهدای مدافع حرم می‌بینیم همواره شهدا و پیشکسوتان الگوی جوانان انقلابی هستند.

داود عباسی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افزود: بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه همچون حبیب ابن مظاهر در همه عرصه‌ها حضور دارند.

عباسی بازنشستگی در سپاه را بی‌معنی دانست و اظهار داشت: امروز می‌بینیم که نسل نخست انقلاب پس بازنشستگی همچون ستاره در شب، تجربیات خود را در اختیار جوانان می گذارند و همواره دست ما را می‌گیرند تا به بیراهه نرویم.

عباسی دو خصوصیت بارز پیشکسوتان را بصیرت بالا و حضور پررنگ در صحنه‌های انقلاب عنوان و بیان کرد: جوانان نیز می‌توانند از تجربیات پیشکسوتان در رسیدن به موفقت و پیروزی استفاده کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *