دیدار نتانیاهو با پوتین برای القای توهمات ضدایرانی‌اش به رئیس جمهور روسیه

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، “بنیامین نتانیاهو”، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) در جلسه هفتگی کابینه خود اعلام کرد قرار است روز پنجشنبه با “ولادیمیر پوتین”، رئیس جمهور روسیه در مسکو دیدار و مخالفت خود را با آنچه “تلاش ایران برای دائمی کردن حضور نظامی خود در سوریه” خواند، اعلام کند.

نتانیاهو بار دیگر با تکرار ادعاهای ضدایرانی خود اعلام کرد: “ایران در تلاش است در چارچوب یک توافق صلح و یا حتی بدون هیچ توافقی حضور نظامی خود را در سوریه از طریق فعالیت های زمینی و یا دریایی تثبیت کند. ایران همچنین در تلاش است که به طور تدریجی در بلندی های جولان جبهه جدیدی علیه اسرائیل ایجاد کند. من مخالفت شدید خود را با این مسئله به رئیس جمهور پوتین اعلام خواهم کرد.”

وی افزود: امیدوارم بتوانیم به درکی برسیم که همانطورکه تاکنون موفق شده ایم بتوانیم از تنش میان نیروهای خود و نیروهای آنها (ارتش روسیه) بکاهیم.

اظهارات بنیامین نتانیاهو در خصوص نقش ایران در سوریه در حالی مطرح می‌شود که بلندی‌های جولان به عنوان بخشی از اراضی سوریه در حال حاضر در اشغال رژیم صهیونیستی است و نتانیاهو اخیرا اعلام کرد تحت هیچ شرایطی این اراضی را به سوریه بازنخواهد گرداند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *