آماده باش پلیس برای سفرهای نوروزی/ مرگ ۱۶ هزار نفر در حوادث رانندگی سال ۹۵

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار اسکندر مومنی جانشین پلیس راهور ناجا امروز(دوشنبه) در دوازدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، با گرامیداشت یاد شهدا و شهدای ناجا، اظهار داشت: از ابتدای ورود خودرو به کشور تا سال ۸۰، ۴ هزار خودرو وجود داشت، سال ۸۵، ۷ هزار خودرو و امسال به ۱۹ هزار خودرو رسیده است و امسال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو پلاک گذاری شده است.

وی افزود: در سال ۸۵ بیش از ۲۸ هزار نفر به علت تصادفات رانندگی کشته شدند و این عدد امسال به ۱۶ هزار نفر رسیده است. اما امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۳ درصد یعنی ۳۵۰ هزار نفر کاهش در تعداد کشته شده های تصادف را شاهد بودیم، این در حالی است که ۴۰۰ هزار موتورسیکلت و یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو پلاک گذاری شده است و این دستاورد خوبی است، اما حتی یک کشته هم زیاد است.

جانشین رئیس پلیس ناجا گفت: هنوز طرح زمستانی پلیس راهور ادمه دارد که طرح نوروزی شروع شده و طبق آمارها هر سال تعداد سفرها بیشتر می شود. بنابراین پلیس دو فعالیت دارد یکی بحث انتظامی است و دیگری حضور در جاده‌های پرتردد که می طلبد آمادگی لازم را داشته باشیم.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *