مجهز شدن تمام شهرهای آذربایجان‌شرقی به اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی، محمد فرقانی اظهار داشت:  در طرح ارتقا و نوسازی شبکه تلفن همراه اول موسوم به پروژه فاز ۷ سیار، با نصب و راه‌اندازی ۴۲۶ سایت، شهر تبریز و مراکز شهرستان‌ها و برخی شهرهای پر ترافیک استان به اینترنت نسل چهار (۴G) و بقیه شهرهای استان با نصب و راه‌اندازی ۳۶۳ سایت به اینترنت نسل سوم ( ۳G ) مجهز شدند.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مخابرات استان در سال جاری، در حوزه‌ی موبایل و شبکه‌ی تلفن همراه بوده که عملیات آن به تازگی در ۱۰ اسفند ماه پایان یافته است.

فرقانی با اشاره به تحول عظیمی که در اینترنت استان روی داده است، گفت:  افزایش سرعت اینترنت از مزیت اصلی این طرح است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان همراه اول صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طی این اقدام شبکه‌ی همراه اول به طور کامل ارتقاء یافته است، بیان کرد: مشترکان همراه اول در صورت بروز مشکلات فنی با شماره‌ی ۹۹۹۰ تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند.

فرقانی با بیان اینکه برای بهره‌مندی از اینترنت نسل چهارم سه شرط لازم است، عنوان کرد: داشتن گوشی که نسل چهارم اینترنت را ساپورت کند، شرط اساسی است؛ همچنین برای استفاده از اینترنت نسل چهارم ، سیمکارت‌های مشتریان باید به یو سیم عوض شوند و شرط دیگر نیز فعال  کردن بسته‌ اینترنتی آلفا پلاس می باشد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی همراه اول و یا کد #۱۰* نسبت به تهیه و سفارش این بسته اینترنتی اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه‌ آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: همراه اول برای ترغیب و تشویق هر چه بیشتر مشتریانی که گوشی آن‌ها اینترنت نسل چهارم را ساپورت می نماید، سیم کارت‌های آنان را به صورت رایگان تعویض می کند و همچنین یک بسته اینترنتی ۱۲ هزار تومانی به صورت رایگان اهدا می‌کند.

وی با اشاره به محل‌های توزیع این سیم‌کارت‌ها در استان، گفت: کلیه دفاتر ارایه کننده خدمات همراه اول در استان و همچنین فروشگاه‌های همراه اول واقع در مرکز مخابراتی شهید رجایی، میدان شهید بهشتی و طبقه‌ی پایین مرکز تجاری اطلس آماده تعویض این سیمکارت‌ها هستند.

فرقانی متذکر شد: برای اجرای طرح سیم‎کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه‌ی همراه اول بیش از ۱۷۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *