آمریکا به تغییر رژیم در سوریه و کمک به تروریست‌ها پایان دهد

به گزارش میانا به نقل از فارس، یک عضو کنگره آمریکا که همواره درباره تغییر رژیم در سوریه و کمک آمریکا به تروریست‌ها در سوریه هشدار داده، باز هم در مصاحبه‌ای مواضعش را تکرار کرده است.

ماه ژانویه ۲۰۱۷ خبری درباره دیدار «تولسی گابارد»، نماینده دموکرات ایالت هاوائی در مجلس نمایندگان آمریکا با رئیس‌جمهور سوریه منتشر شد.

به دنبال جنجال درباره این موضوع، او در مصاحبه‌‌ با سی‌ان‌ان تأیید کرد که در سفر به سوریه با بشار اسد، رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرده است..

گابارد گفت که با بشار اسد درباره «صلح» صحبت کرد. او همچنین تاکید کرد که از تعاملش با مردم سوریه متوجه شده که «هیچ معارض، میانه‌روئی وجود ندارد.

این عضو کنگره آمریکا به راشا تودی گفت: «برای سالها، دولت ما مستقیم و غیر مستقیم از گروه‌های مسلح ستیزه جو که تحت فرماندهی گروه‌های تروریستی از قبیل القاعده و داعش هستند یا مستقیما با آنها کار می‌کنند، حمایت کرده است و همه اینها در تلاش برای سرنگونی دولت سوریه انجام شده است».

او پیشتر طرحی با عنوان «لایحه توقف تسلیح تروریست‌ها» را به کنگره ارائه داده است؛ طرحی که در آن استفاده از دارایی‌ها و درآمدهای مالیاتی آمریکایی‌ها برای کمک به تروریستهای وابسته به القاعده یا داعش را ممنوع خواهد کرد.

 گابارد روز چهارشنبه(دیروز) در کنگره آمریکا، با برگزاری کنفرانسی خبری در مقابل ساختمان کنگره، میهمانی ویژه را به همراه خود آورد.

عمه «آیلان کُردی» کودک سوری که در جریان سفر به همراه خانواده‌اش به همراه برادرش در دریا غرق و جسدشان در سواحل ترکیه پیدا شد، میهمان این نماینده کنگره بود.

 «تیما کُردی» که فعال در زمینه حقوق پناهجویان و ساکن آمریکا است، همنوا با گابارد از دولت دونالد ترامپ خواسته به سیاست آمریکا در زمینه «تغییر رژیم در سوریه» پایان دهد.

 

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *