تخفیف ۴۰ درصدی هتل‌های آذربایجان شرقی در نوروز

به گزارش میانا به نقل ازفارس، فرشاد رستمی صبح امروز در جلسه کار گروه میراث فرهنگی و گردشگری و جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بناب اظهار داشت:  شهرستان بناب قابلیت و ظرفیت بالایی دارد که تاکنون برای مردم کشورمان ناشناخته مانده است و باید برای شناساندن ظرفیت و قابلیت‌های بالقوه این شهرستان تلاش کرد، البته بنده و همکاران بنده در میراث فرهنگی استان نیز در این مورد کوتاهی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بعد از اجرای برجام دیدگاه‌ها نسبت به ایران تغییر یافته و امروز کشور ما به یکی از کشورهای مقاصد سفر در دنیا تبدیل شده است؛ افزود: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی برای سال ۲۰۱۸ بهترین فرصت است که نهایت استفاده را از این موقعیت ببریم.

رستمی افزود: از آنجایی که شهرستان بناب تاکنون در موضوعات گردشگری جزو شهرستان‌های معبر معرفی می‌شد از این رو در تلاشیم با توجه به وجود قابلیت‌های زیاد بناب را از معبر خارج و به شهرستان مقصد گردشگری تبدیل کنیم تا اینکه گردشگران توقفی در این شهرستان داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در تلاشیم در قالب نوروزگاه‌هایی که در هر استان داریم، بر اساس آیین‌های بومی و محلی و رایج رویدادی را برای هر شهر و استان تعریف کنیم و میراث فرهنگی استان در صدد اجرایی کردن این طرح است و برای مردم در حوزه استان گردی محلی به عنوان سفر باز کنیم.

رستمی سپس با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس‌های شهرگردی در شهرهای بزرگ تأکید کرد: امیدواریم مردم برای بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی بجای استفاده از وسیله نقلیه شخصی و ایجاد ترافیک از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: تخفیف نوروزی هتل‌های آذربایجان‌شرقی با ۴۰ درصد صرفاً برای ظرفیت‌های خالی هتل‌ها در نظر گرفته شده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *