انتقاد از بهداشت و وضعیت نمازخانه‌های برخی از جایگاه‌های سوخت بناب / معدوم‌سازی ۷۰ تن مواد غذایی و گوشتی غیربهداشتی

به گزارش میانا به نقل از فارس، بهنام رحیم زاده صبح امروز در جلسه کار گروه میراث فرهنگی و گردشگری و جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بناب که با حضور فرشاد رستمی معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی تشکیل شده بود، با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر اماکن غذاخوری‌ها و مکان‌های بهداشتی اظهار داشت: در شرایطی که از مغازه‌ای ۹ کیلوگرم گوشت فاسد کشف می‌شود، انتظار داریم نسبت به تعطیلی و پلمب این مغازه اقدام شود.

وی افزود: از آنجایی که برند کباب بناب با نام این شهرستان به ثبت رسیده و شهرت جهانی دارد، نباید اجازه دهیم عده‌ای افراد سودجو با سوء استفاده و عرضه گوشت غیربهداشتی به این برند بناب لطمه بزنند و در چنین شرایطی باید برخورد جدی با افراد متخلف صورت گیرد.

رحیم‌زاده با اشاره به راه‌اندازی بازارچه نوروزی از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین۹۶ در این شهرستان اظهارکرد: در این نمایشگاه و بازارچه تمام تولیدات شهرستان عرضه خواهد شد و از همکاری تمام دستگاه‌هایی که در راه‌اندازی این بازارچه کمک کردند تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بناب با اشاره به آمادگی این شهرستان برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: متأسفانه نظافت عمومی، بهداشت و وضعیت نمازخانه‌های برخی از جایگاه‌های سوخت در بناب مناسب نیست که امیدواریم نسبت به رفع این نواقص اهتمام شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بناب نیز در ادامه این جلسه از آمادگی این اداره برای نظارت بر اماکن غذایی و تولید مواد غذایی و دامی خبرداد و گفت: این اداره بازدیدهای خود را آغاز کرده است.

عبدالرضا حنیفی افزود: نظارت از سوی این اداره بطور مستمر ادامه دارد و از اول سال تاکنون ۲۷ مورد پلمب داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: بالای ۷۰ تا ۸۰ تن مواد غذایی و گوشتی غیربهداشتی نیز از اول سال تاکنون توسط این اداره معدوم شده است.

حنیفی رئیس اداره دامپزشکی بناب خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل این اماکن جزو وظایف این اداره بوده و در طول سال ادامه داشته و در ایام نوروز نیز این بازرسی‌ها تشدید خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *