پیکر شهید منصور محمدی پس از ۳۰ سال مفقودی در آغوش مادرش آرام می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، پدر جاوید الاثر منصور محمدی با بیان اینکه پسرش در سن ۱۴ سالگی به جبهه اعزام شده و پس از ۲ سال در عملیات کربلای ۴ مفقود گردیده است، اظهار کرد: اکنون پس از گذشت ۳۰ سال و ۲۳ روز از مفقودیش، من و مادرش همچنان چشم انتظار آمدنش هستیم و هر بار کوبه در کوبیده می شود منتظر رسیدن خبری از فرزندمان هستیم.”

   این خبری بود که آنروز درر رسانه ها منعکس شد و اکنون پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از آن ماجرا، با افتخار آماده تشییع پیکر این فرزند برومند کشور در شهرستان میانه می شویم.

   فرمانده سپاه میانه دیشب به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان در منزل پدری شهید مفقود الاثر میانه ای- شهید منصور محمدی – حضور یافته و با اعلام خبر شهادت فرزندشان، آنان را از چشم انتظاری رهانید.

   جعفر غیابی گفت: پیکر این شهید سرافراز به همراه پیکرهای ۲ شهید گمنام روز چهارشنبه وارد شهرستان میانه خواهد شد و  روز پنجشنبه بعد از برگزاری مراسمات تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر ترکمانچای، طی مراسمی با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار در شهر میانه تشییع و تدفین می شود.

   پیکر شهید منصور محمدی که در سال ۱۳۶۵ در عملیات ام الرصاص در خاک عراق  به شهادت رسیده بود، بعد از ۳۰ سال چشم‌انتظاری خانواده اش روز پنجشنبه راس ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل سپاه ناحیه میانه تا مزار مطهر شهدا، تشییع و تدفین می شود.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *