دو تصویر دردناک از رویکرد غیرانسانی غرب در سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از فارس، این تصویر که یک کودک سوری آزرده از برف و سرما را نشان می‌دهد؛ در بخش تصاویر هفتگی خبرگزاری رویترز منتشر شده است.
 

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000401/nf00401003-1.jpg

 

رویترز در توضیح عکس فوق نوشته است: واکنش پسربچه پناه‌جوی سوری به ایستادن پابرهنه بر روی برف در خارج از چادر در یک اردوگاه پناهندگان _ منطقه بقاع لبنان.

تصویر زیر هم که سایت شهدای ایران آنرا منتشر کرد مربوط به روزهای اخیر است.
 

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000401/nf00401003-2.jpg


عکس بالا یک پدر سوری را نشان می‌دهد که جنازه پسر بچه‌اش که از سرما یخ زده است را حمل می‌کند.

شرایط سرما و برف در مناطقی که آوارگان سوری به آنها پناه پرده‌اند از جمله در منطقه شبعا و المجدلیون در نزدیکی بعلبک(لبنان) و مناطقی از ترکیه بحرانی است.

یک پناه‌جوی سوری در همین زمینه به رسانه‌ها گفته است: مواد غذایی و وسایل گرمایشی کم است. از سازمان‌های غیر دولتی می‌خواهیم به ما کمک کنند چون کولاک به حدی است که امکان دارد حتی چادرها زیر بار برف فرو ریزند.

شرایط سخت پناهجویان سوری و عراقی در حالی است که آمریکا و کشورهای اروپایی، همچنان از گروه‌های مسلح تکفیری _ تروریستی در سوریه و عراق حمایت می‌کنند و نمی‌گذارند آتش جنگ تمام شود.

این در حالی است که این حمایت‌ها اگرچه در قبال سوریه علنی و در کشور عراق مخفی است اما افکار عمومی می‌دانند که عوامل همه‌ی این مصائب، در کاخ‌های ریاست‌جمهوری آمریکا و کشورهای اروپایی نشسته‌اند و شاید برای دیدن این صحنه‌ها در نابینایی به سر می‌برند.

چندی قبل نیز خبر و تصویر جنازه نوزاد یک خانواده آواره عراقی که بر اثر سرما درگذشته بود در رسانه‌ها منتشر شد.

گفتنیست، رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً با یکی از مقامات پادشاهی انگلیس جلسه‌ای مشترک و البته رسمی را درباره حمایت از حیوانات! برگزار کرد.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *