۳۲۰ تن اقلام و میوه شب عید در شهرستان میانه تامین و توزیع می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مهدی مشایخی در جلسه تنظیم بازار شهرستان میانه  با محوریت تامین و توزیع میوه شب عید گفت: در این شهرستان با هماهنگی های بعمل آمده، ۱۲۰ تن پرتقال، ۵۰ تن سیب، ۱۱۰ تن برنج هندی درجه یک و ۵۰ تن شکر و مرغ منجمد به میزان لازم در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

 

 

وی، هدف از برگزاری این جلسه را تامین میوه ایام تعطیلات عید وساماندهی و برنامه ریزی برای مکان های موقتی که به جهت تامین اقلام مورد نیاز با قیمت مناسب پیش بینی شده اند عنوان کرد وافزود: تدابیر لازم در این راستا اتخاذ شده و محلهای توزیع میوه شب عید، کمربند ساحلی، شهرک اندیشه، اول کوی پزشکیان( فرهنگیان) اول شهرک شهید مدنی، انبار تعاونی روستایی در شهرک ولیعصر و شهرهای آچاچی، ترک، آقکند و ترکمانچای خواهد بود.

 

 

 وی با بیان اینکه اقلام و میوه شب عید در این مکان ها با قیمت مناسب قابل عرضه می باشد، تصریح کرد: به منظور اینکه میوه  های یارانه ای دولتی  به جهت کمک به مردم تامین شده در بازار آزاد و با قیمت های گزاف بدست مردم نرسد، این مکانها با نظارت دستگاههای اجرایی دایر خواهند شد.

 

 

مشایخی افزود: در ایام عید با تمهیداتی که اندیشیده شده است، در توزیع میوه، برنج و مرغ در سطح شهرستان، شاهد مشکلی نخواهیم بود.

 

 

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ویژه میانه در پایان گفت: به منظور هدایت ترافیک و جلوگیری از سد معبر، کلیه دست فروشان سطح خیابان ها به روبروی آموزش و پرورش( میدان میوه و تره بار) انتقال خواهند یافت.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *