رژیم صهیونیستی به ارتباط خود با معارضان مسلح سوری اعتراف کرد

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از میدل ایست مانیتور، “موشه یعلون” وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که تل‌آویو با گروه‌های تروریستی فعال در سوریه بخصوص آنهایی که نزدیک بلندی های جولان هستند، در تماس است و با آنها همکاری می‌کند.

این نخستین بار است که یک مقام رژیم صهیونیستی چنین اظهاراتی را مطرح می کند. این اعتراف پس از آن صورت گرفت که تعدادی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌هایی از حمایت نظامی این رژیم از گروه های معارض سوری و ارائه اطلاعات به آنها خبر دادند. از جمله این گروه ها می توان به “جبهه النصره” اشاره کرد که از نظر بین المللی یک سازمان تروریستی محسوب می شود و در استان های درعا و قنیطره سوریه حضور دارد.

همچنین، در خصوص اینکه رژیم صهیونیستی معارضان زخمی را در بیمارستان‌های خود درمان می کند نیز گزارش‌های زیادی در رسانه‌ها منتشر شده است.

موشه یعلون در تایید این گزارش‌ها اذعان کرد اسرائیل به نیازهای مخالفان مسلح دولت سوریه اهمیت می دهید و در مقابل آنها نیز به کسی اجازه نمی‌دهند به مرزهای اسرائیل نزدیک شود.”

یعلون در این خصوص گفت: “آنها این دستورات را اجرا می کنند و تاکنون در مناطقی که تحت کنترل این گروه‌هاست هیچ اقدامی علیه اسرائیل انجام نشده است.”

“امیر بار شالوم”، تحلیلگر ارشد نظامی در شبکه یک رژیم صهیونیستی اعلام کرد این نخستین بار است که اسرائیل به هماهنگی امنیتی با گروه های تروریستی در بلندی های جولان اعتراف می کند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *