شهرستان میانه رتبه اول استانی ستاد بحران را کسب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میانه از بخشداران بخشهای تابعه شهرستان خواست تا جلسات مشابهی برگزار کرده، همواره ناظر بر عملکرد اعضای بحران بوده و بر آمادگی هر چه بیشتر ستاد بحران بیفزایند.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی نفرات کشیک در ستاد بحران شهرستان میانه با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، خواستار اسکان مناسب برای مسافرین نوروزی در شهر و بخش ها شد.

شکری در ادامه وضعیت جاده ترانزیت را نامناسب خوانده بر زیباسازی جاده ترانزیت و ورودیها و چهره شهر تاکید کرده، از برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهرستان میانه در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای دختران در خیابان فجر، طی ایام نوروز خبر داده، خواستار همکاری ادارات مرتبط در برپایی این نمایشگاهها شد.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به میزان بارشهای امسال گفت: باید شهرداری و راهداری در آماده باش کامل بوده و برای رودخانه ها نیز برنامه داشته باشیم تا شاهد وقوع سیلاب نباشیم.
وی افزود: باید برای ایجاد وضعیت مناسب و مساعد در شهرستان برای رفاه حال هر چه بیشتر مردم از جمله مسافرین نوروزی تلاش کنیم.

شکری در پایان به اهمیت نقش کمیته امنیت انتظامی در ایام نوروز اشاره کرده گفت: مردم از جمله مسافرین نوروزی باید در امنیت کامل بوده و از این ایام به خوبی و خوشی نهایت استفاده را ببرند.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *