باراک اوباما؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه؟!+ تصاویر

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، سی ان ان در مطلبی نوشت: آیا فرانسه می تواند باراک اوباما را به عنوان رئیس جمهور جدید خود انتخاب کند؟ درواقع نه، اما صرفا یک پاسخ منفی نتوانسته است حامیان کمپین “اوباما ۱۷” را از تبلیغات برای نامزدی وی در بیست و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری فرانسه باز دارد.

مردم فرانسه کمپینی را در وبسایت “اوباما ۲۰۱۷” راه اندازی کرده‌اند و با قرار دادن طوماری در آن، خواهان نامزدی “باراک اوباما”، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شدند. این افراد همچنین حدود ۵۰۰ پوستر در حمایت از باراک اوباما در خیابانهای پاریس نصب کردند. حامیان اوباما امیدوارند با قرار دادن این پوسترها و تبلیغات در سطح شهر بتوانند شهروندان فرانسوی را متقاعد کنند که طومار مربوط به درخواست از اوباما برای شرکت در انتخابات فرانسه را امضا کنند. آنها در تلاشند که حدود یک میلیون امضا برای این طومار جمع‌آوری کنند.

گزارشها حاکی از آن است که تاکنون ۳۰ هزار نفر این طومار را امضا کرده اند و پوسترهای تبلیغاتی اوباما هم به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شده است.

یکی از سازمان دهندگان این کمپین گفت: “این کار واقعا دیوانگی است. اما زمانی که به آن فکر می کنید با خود می گویید شاید هم ممکن باشد. چه کسی اهمیت می دهد که اوباما فرانسوی نیست. هر چه باشد او باراک اوباماست. ما با قرار دادن این طومار در اینترنت می خواهیم سطح نارضایتی خود را از نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نشان دهیم.”

در صفحه اصلی وبسایت “اوباما ۲۰۱۷” از مردم فرانسه درخواست شده است برای رهایی کشور از رخوت این طومار را امضا کنند. در این صفحه همچنین آمده است: “باراک اوباما به تازگی دوره ریاست جمهوری اش را در آمریکا به پایان رسانده است، پس چرا او را برای ریاست جمهوری فرانسه انتخاب نکنیم؟”

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ (۳ اردیبهشت ۹۶) انجام خواهد شد. اگر هیچکدام از نامزدها برنده اکثریت آرا نشوند، دور دوم انتخابات بین دو نفر اول در ماه مه برگزار خواهد شد.

باراک اوباما؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه؟!+ تصاویر

باراک اوباما؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه؟!+ تصاویر

باراک اوباما؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه؟!+ تصاویر

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *