مسئولین نشان دهند برای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین یونس کیانی در خطبه های نماز جمعه ۶ اسفند ماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع ترکمانچای با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی فراوان در آستانه انتخابات و گلایه مندی مردم از بی توجهی مسئولین، اظهار داشت: در نظام اسلامی مردم باید در آسایش و آرامش زندگی کرده و دولتمردان با تمام توان مشکلات اساسی جامعه از جمله بیکاری، رکود و گرانی را از میان بردارند.

 

امام جمعه ترکمانچای بر لزوم ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولین با توجه به قرار گرفتن در ماه های پایانی سال اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی همواره به عنوان دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب مطرح بوده و مسئولین می بایست اقدامات عملی خود را در این راستا بصورت شفاف تبیین کنند.

 

 

خطیب  جمعه ترکمانچای با بیان اینکه مسئولین باید اولویت نخست خود را اقتصاد مقاومتی قرار دهند و این مسئله نباید در شعار و گفتمان و همایش خلاصه شود، افزود: تنها راه نجات کشور اقدام و عمل در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

 

 

امام جمعه ترکمانچای با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، خاطرنشان کرد: حمایت از انتفاضه فلسطین و مقابله با جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی، تکلیف مسلمانان جهان است.

 

 

حجت الاسلام کیانی با اشاره بر سخنان رهبر انقلاب (مد) مبنی بر پدیدار شدن نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی و ضعفی که بر متحدان اصلی آن به‌ویژه آمریکا حاکم شده است، افزود: پیروزی محور مقاومت در منطقه خاورمیانه بر تکفیری ها حتمی است و وعده در مورد فلسطین محقق خواهد شد.

 

 

امام جمعه ترکمانچای با بیان این موضوع که همه پیروزی‌های انتفاضه و محور مقاومت در سوریه طی سالیان اخیر براین موضوع حاکمیت دارد که پرچم مبارزه و مقاومت همچنان برافراشته است، افزود: با دلبستگی به آمریکا و غرب مشکلات خاورمیانه حل نخواهد شد و مسئله سازش از نظر ما غیرقابل قبول است.

 

 

حجت الاسلام کیانی به میزبانی شهرستان میانه از پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: شهر ترکمانچای افتخار میزبانی و برگزاری مراسم تشییع و تدفین این شهدا را دارد و مردم این بخش با حضور پروشور خود ثابت خواهند کرد که همواره پیرو راه شهدا و ولایت فقیه هستند.

 

 

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این شهدا همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) روز پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از روحانیون و طلاب علوم دینی از ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل مسجد جامع تا پارک سدسازان شهر ترکمانچای برگزار می‌شود.

 

 

وی  تصریح کرد: پیکر شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس هستند که یک روز قبل از مراسم تدفین در شهر ترکمانچای،  ظهر روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه نیز در با حضور مردم غیور و شهید پرور شهر ترک  از ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل سپاه ترک تا مسجد سنگی این شهر تشییع خواهند شد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. بهزاد احمد پور

    حاج اقا کیانی امام جمعه محبوب محترم ترکمنچای واقعا اهل علم ودرد اشنا مردم هستند خداوندحفظشون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *