دختری که فقط 24 ساعت قبل را به یاد آورد! +عکس

شاید بسیاری از ما با افرادی که دچار اختلال حواس یا فراموشی هستند برخورد داشته ایم . مشکلاتی هم چون اختلال حواس یا فراموشی می تواند به دلایل مختلفی مثل کهولت سن یا بروز تصادفات رخ دهد . عمده افرادی که در جهان به این مشکل دچار می شوند افراد سالمند هستند.به گزارش ایران ناز جس لیدون جوان انگلیسی به سندرم بسیار نادری دچار شده است و تنها می تواند 24 ساعت گذشته را به یاد آورد.

او بر اثر یک سقوط به سندرم سوساک که بسیار نادر است دچار شده است. تنها 250 مورد از این سندرم در کل جهان گزارش شده است. او نمی تواند به یاد بیاورد دوستان او که ازدواج کرده و باردار شده اند به چه دلیل ناگهان چاق شده اند و باید مرتبا به خاطر او بیاورند که دوستان او ازدواج کرده و باردار هستند.

دختری که فقط 24 ساعت قبل را به یاد آورد! +عکس
او حتی گاهی فراموش می کند که صبحانه خورده و مادر او باید به شکل مداوم به خاطر او بیاورد که او تنها چند ساعت قبل صبحانه خورده اند. او نمی تواند مراسم خاکسپاری مادربزرگش را به یاد بیاورد. او خود این گونه می گوید: این طور که به من می گویند من با مادربزرگم بسیار صمیمی بودم اما متاسفانه نمی توانم مراسم خاکسپاری او و یا دورانی را که با او گذراندم را به خاطر بیاورم.این بیماری او را مجبور کرده که از نامزدش جدا شده و همچنین کار خود را ترک کند. مادر او درمورد شرایطش این گونه می گوید: حافظه او در بهترین شرایط 24 ساعت کار می کند و سپس دیگر هیچ چیزی را به یاد نمی آورد. او خیلی جوان است و این بسیار غم انگیز است.

همچنین ببینید

مس سد مقاومت را درهم شکست/ بازگشت یاران فخیم به صدر

به گزارش آناج، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته چهارم از مرحله نهائی لیگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *