شهدای گمنام میهمان شهر ترک و ترکمانچای میانه می‌شوند/تشییع و تدفین شهدای گمنام بی‌نظیرترین عملیات فرهنگی است

جعفر غیابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی میانا با اعلام خبر تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سال جاری در شهرستان میانه، این حرکت را مایه افتخار و بی‌نظیرترین عملیات فرهنگی عنوان کرد.

 

 

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این شهدا همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) روز پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از روحانیون و طلاب علوم دینی از ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل مسجد جامع تا پارک سدسازان شهر ترکمانچای برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه میانه تصریح کرد: پیکر شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس هستند یک روز قبل از مراسم تدفین در شهر ترکمانچای،  ظهر روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه نیز در با حضور مردم غیور و شهید پرور شهر ترک  از ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل سپاه ترک تا مسجد سنگی این شهر تشییع خواهد شد.

 

جعفر غیابی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های معنوی متنوعی برای استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهر ترک و ترکمانچای دیده شده است.

 

فرمانده سپاه میانه، افزود: حضور این شهدا در میانه مایه افتخار برای بنده و مجموعه سپاه است و اگر قرار باشد این خدمتگزار ملت از خود عملکردی بجای بگذارد، قطعاً تشییع و تدفین و نوکری این شهیدان و افتخار میهمانی آنان در شهرستان میانه است.

 

وی به برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در بخش کاغذکنان میانه در مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این بار نیز مردم شهرستان میانه با برگزاری هرچه باشکوه مراسم استقبال و تشییع و تدفین این شهیدان گوشه‌ای از دین خود به شهیدان را ادا خواهند کرد.

 

غیابی، گفت: مطمئناً هر خاکی ظرفیت پذیرش پیکر نورانی شهدا را ندارد و تدفین شهدا در میانه به برکت خون شهدای زینبیه و ثارالله و ۱۲۰۰ شهید این شهرستان است.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *