خانواده‌های جان‌باختگان می‌گویند: بیمه به جای ۱۹۰ میلیون ۹۵ میلیون تومان می‌دهد!/ جانِ مسافران آذربایجانی این‌قدر ارزش دارد؟

به گزارش میانا به نقل از آناج، وزیر راه و شهرسازی در بحبوحه‌ی حادثه‌ی قطار تبریز-مشهد و در اولین واکنشِ رسمی خود عنوان کرد «نگران نباشید، همه مسافران بیمه هستند» و با این جمله‌ی خود نمک بر دل‌های زخمی مادران و پدرانی انداخت که جوانانِ خود را سوخته می‌دیدند اما با این حال علی‌رغم اعتراضات گسترده آخوندی را هیچ نشد و او با یک عذرخواهی ساده که آن را هم مایه‌ی شرمسازی نمی‌دانست، توانست در مسند قدرت بماند.

از ۱۷ نماینده‌ی آذربایجان‌شرقی ۱۱ نفرشان با آخوندی به گونه‌ای کنار آمدند و علت مخالفت با استیضاح وزیر راه را به مسایل سیاسی و عمر باقیمانده‌ی دولت گره زدند اما حال خبرهایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد حقوقِ جان‌باختگان در حال پایمالی است.

گزارشات واصله حکایت از آن دارد که دیه کامل جان‌باختگان به علت عقد قرادادهایی ناقص و کمتر از تعهد پرداخت نمی‌شود و بیمه به جایِ آنکه مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان به بازماندگان پرداخت نماید، تنها حاضر به تادیه ۹۵ میلیون تومان است و علت آن را سقفِ تعهدات خود عنوان می‌کند.

با این شرایط باید گفت شاید تنها حرفِ آخوندی مبنی بر بیمه بودن مسافران و عدم نگرانی از این بابت هم محقق نشده است و نمایندگانی که سوگند دفاع از حقوق ملت را ادا کرده‌اند، جفت پوچ آورده‌اند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *