درخواست ایجاد دفتر گمرک و پایانه صادراتی در میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ایرانا، حمید شکری روز یکشنبه در اولین جلسه کارگروه توسعه صادرات شهرستان میانه، گفت: هدف از راه اندازی این کارگروه ارتباط با صادرکنندگان و کارگروه توسعه صادرات در استان به جهت صادرات کالاهای تولیدی شهرستان و ترخیص کالاهای مورد نیاز می باشد که به طور قطع با این کار شاهد بهره مندی از امکانات و مزایای لازم خواهیم بود.

 

وی، وجود نمایندگی گمرک و پایانه صادرات در میانه را سبب مزایای بسیاری برای صادرکنندگان و در کل شهرستان عنوان کرد و گفت: هدف ما موجودیت کارگروه توسعه صادرات در شهرستان است تا اعلام کنیم در ارتباط تنگاتنگ با کارگروه توسعه صادرات استان خواهیم بود و مصوبه ایجاد دفتر گمرک و پایانه صادرات را که خواسته صادرکنندگان و فعالین اقتصادی شهرستان است به تصویب استانی برسانیم.

 

شکری، تشویق صادرات، ارائه تسهیلات، افزایش انگیزه و فعالیت های صادراتی را از جمله مزایای ایجاد دفتر گمرک و پایانه صادرات ذکر کرد.

 

وی اضافه کرد: در کنار ایجاد دفتر گمرک و پایانه صادرات، شهرک صنعتی شماره دو واقع در کلوچه خالصه برای منطقه ویژه اقتصادی در نظر گرفته شده و در سند تدبیرو توسعه استان نیز به تصویب رسیده که پیگیر اجرایی شدن آن بوده و با قطعی شدن این امور شاهد تحرک، پویایی و رونق اقتصادی در منطقه خواهیم بود.

 

فرماندار میانه با بیان اینکه تمامی امکانات و زیربناهای لازم در این شهرک فراهم است، شرط استان برای تصویب منطقه ویژه اقتصادی را انجام مابقی سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی دانست و افزود: این شهرک از آمادگی لازم برای پذیرش سرمایه گذار برخوردار است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *