دشمن منتظر غفلت ماست تا با ایجاد تفرقه، راه رسیدن به مطامع خود را هموار سازد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، بر همبستگی و وحدت بین نیروهای سپاه و در سطح کلان، در بین مسئولان کشوری تاکید کرد و گفت: دشمن مترصد غفلت ماست تا با ایجاد تفرقه، راه رسیدن به مطامع خود را هموار سازد.

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به حوادث و وقایع فتنه های ۷۸ و ۸۸، از سکوت معنادار برخی خواص و محافظه کاری برخی از مسئولان کشور گلایه کرد و گفت: وقتی پرچم امام حسین(ع) و مساجد به آتش کشیده شد، دیگر جای ابهامی وجود نداشت که در پشت پرده همه این فتنه ها دست دشمنان خارجی و منافقان داخلی نهفته بوده و هدفی جز براندازی انقلاب و نابودی اسلام دنبال نمی شد.

 

   وی با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت نتوانست انقلاب اسلامی را نابود سازد لذا وارد جنگی به مراتب خطرناکتر و حساس تر به نام جنگ نرم شد، جهاد در این جنگ را جهاد کبیر عنوان کرد و اظهار داشت: اگر در جنگ سخت فقط نیروهای نظامی وارد صحنه می شدند، جهاد کبیر؛ جهادی همگانی است و ورودآحاد ملت را می طلبد.

 

   حجت الاسلام امیرنژاد ایستادگی در برابر دشمن و عدم تبعیت از مشرکان و کفار در میدانهای جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری و … را جهاد کبیر معنا کرد و افزود: جهاد اصلی جهاد اقتصادی و فرهنگی است و هیچ کس نباید از آن غفلت نماید.

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *