ما انتظار تمجید دشمنان داخلی و خارجی از سپاه را نداریم/اگر سپاه موثر نبود مورد آماج دشمنان قرار نمی گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از آناج،سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در واکنش به تخریب نهاد سپاه و بسیج به خبرنگار آناج گفت: وظیفه سپاه در تمامی عرصه ها اعم از عرصه های اقتصادی، نظامی، سیاسی، جنگ نرم،جنگ سخت و.. دفاع از دستاوردهای انقلاب می باشد که این امر باعث ناراحتی دشمنان داخلی و خارجی شده است.

وی افزود: نقش آفرینی سپاه باعث شده تا بسیاری از انحرافات و آفت ها از انقلاب و نظام دور بماند. 

 

کریمیان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، در هر مجموعه ای، قله ی آن مجموعه و دامنه به علت در معرض دید بودن مورد آماج قرار می گیرد. سپاه نیز به علت موثر بودن و در معرض دید بودن فعالیت هایش همیشه زیر سنگین ترین تهمت ها قرار گرفته است. و اگر موثر نبوده و صرفا جایگاه خنثی داشت قطعا مورد توجه دشمنان قرار نداشت.

 

فرمانده سپاه عاشورا درخصوص فعالیت های اقتصادی سپاه گفت: هدف سپاه از ورود به عرصه های اقتصادی، نه برای سودجویی بلکه برای کمک به سازندگی ایران اسلامی است. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عمده ترین و حساس ترین پروژه های زیرساختی کشور را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و بیشترین سرعت اجرا کرده است.



وی افزود: برای از پا درآوردن چنین رقیبی، طبیعتا راهبرد تخریب و فرافکنی علیه جایگاه حقیقی و حقوقی سپاه و بسیج اتخاذ می شود. شعاربسیجی واقعی همت بود و باکری که در فتنه 88 در صدر شعار فتنه گران قرار داشت، نیز با هدف تقلیل رویکرد بسیج طراحی شده بود.

کریمیان بیان کرد: برخی ها خیال می کنند که بسیج مختص شهادت و جان سپردن در میدان های نظامی است. درحالی که سرداران سازندگی و فرهنگی و علمی و سیاسی همچون سرداران دوران دفاع مقدس وظیفه سنگینی در راستای نیل به آرمان های انقلاب برعهده دارند. 

 

وی در پایان گفت: ما انتظار تعریف و تمجید دشمنان داخلی و خارجی از سپاه و بسیج را نداریم. آنها برای مقاصد شوم خود در مرحله ی اول افراد و نهادهای موثر این انقلاب را هدف قرار داده اند و قطعا در این راه رسوا خواهند شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *