تصمیمات ناظر دیدار ماشین‌سازی و نفت عامل تحریم عکاسان ورزشی شد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، محمدرضا تقیون در رابطه با مشکلات پیش‌آمده برای عکاسان ورزشی در دیدار ماشین‌سازی و نفت تهران اظهار داشت: با توجه به بارش برف در تبریز و اینکه کناره‌های زمین پوشیده از برف بود، بازیکنان نفت تهران در نیمه دوم بازی برای گرم کردن به محل استقرار عکاسان ورزشی رفتند و مانع از فعالیت آنها شدند.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی افزود: متأسفانه این مسائل باعث شد عکاسان حاضر در محل برگزاری دیدار، این بازی را تحریم کنند. در ادامه کار نیز خبرنگاران ورزشی در حمایت از عکاسان ورزشی، نشست خبری پس از دیدار دو تیم را تحریم کردند.

در مورد چگونگی حضور بازیکنان نفت تهران در محل استقرار عکاسان ورزشی نیز گفت: محل تمرین بازیکنان نفت توسط ناظر بازی مشخص شد و تیم میهمان در این رابطه نقشی نداشت. اعتراض ما هم همین مسئله بود که بازیکنان نفت می‌توانند در سمت دیگر دروازه تمرین کنند که مشکلی برای عکاسان هم پیش نیاید اما ناظر بازی اعلام کرد که تمرین در آن ناحیه غیرقانونی است و بازیکنان فقط در همین محوطه گرم می‌کنند. محلی هم که برای عکاسان در نظر گرفته‌شده بود متأسفانه در نقطه کور قرار داشت. این محل عملاً امکان فعالیت نداشت و به همین دلیل عکاسان ورزشی مجبور به تحریم این دیدار شدند.

وی در رابطه با تکرار این مسئله در دیدارهای گذشته نیز تصریح کرد: این اتفاق برای نخستین بار رخ‌داده است. دربازی‌های گذشته چه در پشت دروازه و چه در قسمت طولی زمین مشکلی برای عکاسان ایجاد نشده بود و تنها دیداری که عکاسان با مشکل مواجه شدند همین دیدار بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *