آغاز فعالیت کارگاه آموزشی کارآفرینی در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان میانه

به گزارش پایگاه لطلاع رسانی میانا، مسعود حسنی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میانه در همایش پایانی کارگاههای کارآفرینی با اعلام این مطلب افزود: برداشتن گام های عملی در جهت حرکت به سمت کارآفرینی و اشتغال واقعی و ارائه تفکرکارآفرینانه  ،رویکردی است که در کارگاههای کارآفرینی مرکز آموزش فنی و حرفه ای  باید به جوانان ارائه شود.

حسنی، خاطر نشان کرد : این برنامه با استقبال قابل توجه جوانان و متقاضیان اشتغال در این شهرستان مواجه گردیده است.

 

در پایان دوره کارگاههای کارآفرینی که در سالن همایش مرکز میانه برگزار گردید، پرویز مهر ورز  مدرس کارآفرینی استان آذربایجان شرقی با بیان ضرورت داشتن علم  و آگاهی و مهارت کافی در راستای شروع یک فعالیت کار آفرینانه به تشریح نکات مهم و کلیدی آغاز کار آفرینی پرداخت.

 

در این همایش همچنین دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی فرمانداری ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه برای متقاضیان اشتغال و کارآفرینی تسهیلات متفاوتی قابل پرداخت می باشد به تشریح انواع تسهیلات و وام های حمایتی  قابل ارائه به جوانان متقاضی پرداخت.

 

شایان ذکر است؛ همایش کارآفرینی درمرکز آموزش فنی و حرفه ای میانه هر دو هفته یکبار با دعوت از مدیران مرتبط با اشتغال شهرستان و بهره گیری مدرسین شاخص کار آفرینی اجرا میگردد و در هر برنامه دو نفر از کار آفرینان موفق شهرستان به بیان تجربیات و نحوه شروع فعالیت در حوزه کاری خود می پردازند.

 

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *