یادواره شهدای طلّاب و شهدای غوّاص در مسجد جامع میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت در این مراسم، بصیرت را عام المنفعه بودن معنا کرد و گفت: لباس خوب، ظاهر زیبا و گذاشتن ریش، ملاک بصیر بودن نیست حتی جانبازی، رزمندگی و ایثارگری هم اگر بصیرت نباشد به درد نمی خورد چرا که آدم بی بصیرت سر ولایت را هم از روی غفلت و بی بصیرتی می بّرد.

 

   سردار عبدالفتّاح اهوازیان دیدن شهدا با چشم دل را یکی از عوامل بصیرت آور عنوان کرد و افزود: باید این الگوها را مانند پرچم به اهتزاز در آوریم تا دشمن نتواند از غفلت ما سوء استفاده کند.

 

   وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدّس گفت: پاشنه آشیل جنگ ما را نیروهای بسیجی داوطلب شهادت تشکیل می داد و امروز اگر کسی دلش برای امنیت ملی، ناموس و کشورش می سوزد نباید سستی، ولنگاری و بی بصیرتی برخی از مسئولین، او را در دفاع از آرمانهایش سست و ضعیف کند.

 

   همچنین قبل از اجرای مراسم، سردار اهوازیان به همراه جمعی از مسئولین با حضور در منزل خانواده طلبه شهید شاخص کشوری در سال ۱۳۹۵-شهید ضا بیرامی- با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد و گفت: هر کدام از این شهدای طلاب، اورانیوم غنی شده فرهنگی بودند و جامعه باید قدردان خانواده های آنان و رشادتهایشان باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *