اسرای جنگ نرم با اهداف دشمن همسو می شوند/ دشمن به دنبال ایجاد بحران هویت هست/ جشن و پایکوبی برای ورود یک هواپیما نمونه عینی بحران هویت

به گزارش میانا به نقل از صدای سراب، سردار غلام عسگر کریمیان شامگاه دیروز در یادواره شهدای مدافع حرم و گمنام و شهدای دوزدوزان در این شهر، با اشاره به تقابل جبهه استکبار جهانی با جبهه ایران اسلامی اظهار کرد: ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ جرقه انقلاب اسلامی زده شد و در رأس این حرکت مرجعیت دینی حضور داشتند و به برکت مجاهدت مجاهدان راه اسلام و رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) و علمای بزرگوار در نهایت در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: فتنه حذف اسلام از جمهوریت ایران اسلامی اولین فتنه دشمن بود که امام به آن واکنش نشان داده و تمام حالات جمهوری بودن را رد کرده و فرمود: جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم و این جمهوری اسلامی بود که با رای بالای ۹۸ درصدی مردم تثبیت شد.

وی خاطرنشان کرد : استکبار جهانی که در مرکز خاورمیانه مهره اصلی خود محمدرضا پهلوی را از دست داده بود تمامی تلاش خود را به کار گرفت تا به نوعی در مقابل انقلاب نوپای ایران بایستد و در همان نطفه کار انقلاب را تمام کند .

سردار کریمیان تصریح کرد : دشمن تلاش می‌کرد در مقابل تثبیت انقلاب سنگ اندازی کند و جریان پردازی‌های مختلفی از سوی گروهک‌هایی که در جریان پیروزی انقلاب نقشی نداشتند، به وجود آورد.

وی ادامه داد : نمود این جریان پردازی‌ها به دلیل غیر اسلامی بودن و التقاطی بودن این گروهک‌ها این بود که تلاش می‌کردند نظام را به سمت نظامی غیردینی سوق بدهند ، لذا برای تشکیل نظامی به سلیقه خود فضاسازی گسترده‌ای را انجام دادند.

کریمیان اضافه کرد : با اوج‌گیری انقلاب اسلامی، انواع طرح‌های تجزیه‌طلبانه توسط سازمان‌های جاسوسی و امنیتی دشمن موردبررسی قرار گرفت ؛ این چهره توطئه در محور به‌هم‌پیوسته‌ای اکثر استان‌های مرزی و حاشیه‌ای کشور را دربرمی گرفت ، از ترکمن صحرا تا کردستان و از خوزستان تا آذربایجان را در بر می گرفت.

وی خاطرنشان کرد : اما این توطئه‌ها هم علی رغم تلاش‌های زیاد عوامل خارجی و داخلی آمریکا به نتیجه‌ای نرسید و دشمن در اقدام خصمانه ای دیگر سازمان های مجاهدین خلق, حزب توده, جنبش مسلمان و احزاب دیگر را برای تحریف و خروج انقلاب از مسیر اصلی خود در دستور کار قرار داد و شهیدانی چون رجایی, بهشتی و باهنر فدای انقلاب شدند.

این مقام نظامی اظهار داشت: در چنین شرایطی بود که حضرت امام (ره) با حفظ روحیه انقلابی فرمود: بکشید ما را که ملت ما بیدار می شوند و به حق ملت بیدار شدند و در مقابل فتنه های دشمن مستحکم شدند و امثال بنی صدر با لباس و آرایش زنانه پا به فرار گذاشتند.

کریمیان ادامه داد: در این مقطع زمانی بحث صدور انقلاب پیش آمد که در آن زمان برخی آن را مضحک خواندند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت خود اذعان دارند که ما حصل صدور انقلاب اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به توطئه‌ای دیگر از توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت : نقشه بعدی دشمن حمله گسترده نظامی به ایران از طریق کشور عراق بود با همت افسار گریخته ای مانند صدام بود که که بر اساس مستندات تاریخ ۴۴ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم یاری اش کردند و در دفاع مقدس از ۱۶ کشور اسیر داشتیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: با استقامت و پشتکار رزمندگان اسلام و رهبری‌های هوشمندانه معمار کبیر انقلاب در طولانی‌ترین جنگ قرن، بعد از ۸ سال دفاع افتخارآمیز با پیروزی ملت مسلمان ایران و شکست توطئه گران خاتمه یافت و این پیروزی در سایه اتحاد ارتش و سپاه , با تشکیل قرارگاه مشترک خاتم و وحدت و انسجام مردم و رزمندگان اسلام میسر شد.

کریمیان فتنه ۸۸ را یکی از پیچیده ترین سناریوهای دشمن عنوان کرده و افزود: مردم در ۹ دی با انقلابی دیگر ماشین عملیاتی دشمن را همچون کربلای ۵ زمین گیر کرده و پایبندی به اصل نظام و اسلا را اثبات کردند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد : با تمام ناکامی‌هایی که دشمن در طول این چند سال به دست آورده بود ولی باز دست‌بردار نشد و با تغییر تاکتیک حمله فرهنگی و جنگ نرم را در دستور کار خود قرارداد و با هجمه‌ی رسانه‌ای سعی بر تغییر باورها و اعتقادات مردم ایران اسلامی کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری امروز دشمن وارد اشیانه شده است.

کریمیان توصیه کرد: در مقابل این هجمه لازم است فرهنگ صحیح استفاده از این فضا را نهادینه کنیم والا در اسارتی سخت گرفتار می شویم چرا که اسرای جنگ نرم تنها اسرانی هستندکه با اهداف دشمن همسو می شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس دوقطبی سازی جامعه را دیگر ترفند دشمن خواند و گفت :  دشمنان نظام اسلامی سعی دارند دوقطبی اصولگرا و اصلاح‌طلب  در جامعه ایجاد کنند و این تفکرات را به گروه‌های موافق و مخالف نظام اسلامی تبدیل کنند و اختلافات سلیقه‌ای در نظام را به اختلاف علیه نظام تبدیل کنند.

وی افزود : نباید اجازه داد در کشور دوقطبی ایجاد شود تنها دوقطبی که می‌تواند وجود داشته باشد دوقطبی انقلابی و ضدانقلابی است ؛ هم اصولگرا و هم اصلاح‌طلب هر دو دلسوز نظام و انقلاب و مطیع فرامین رهبری هستند ؛ بر این اساس تنها کسانی از دایره انقلاب خارج می‌شوند که صریحاً مقابل انقلاب ایستاده باشند و حجت بر آن‌ها تمام‌شده باشد.

سردار کریمیان در پایان تأکید کرد : باید مواظب بود که در دامان جریانات دوقطبی ساز کشور نیافتیم ، در حفاظت از آرمان‌های ناب انقلاب و رسیدن به آن‌ها همگی در یک جبهه قرار داریم و قاطعانه در مقابل استکبار و دشمنان ایستادگی خواهیم کرد .

این یادگار جبهه‌های جهاد و ایثار و شهادت افزود: نقشه‌های متعدد دشمن در طول سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های جوانان پرشور و انقلابی شکست خورده و اکنون استکبار در قالب جریان نفوذ به دنبال رخنه در افکار عمومی و نفوذ حاکمیتی در مراکز حساس و تصمیم‌‌ساز کشور است.

سردار کریمیان یادآور شد: آمریکا شیطان بزرگ است و کارش شیطنت، لذا تقویت تجهیز تکفیری‌ها و داعشی‌ها صرفاً برای ایران است و این تدبیر مقام معظم رهبری بود که جبهه جنگ را هزاران کیلومتر به خارج از مرزهای این کشور برد.

وی تصریح کرد: امروز اصلی‌ترین کار ما در عراق و سوریه پیاده کردن مدل بسیج است و لاغیر.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: برخی‌ها ایراد می‌گیرند که در سوریه چکار می‌کنیم، در جواب آنها می‌گوییم که ما از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و شهدای مدافع حرم برای دفاع از ایران و تشیع و نه عراق و سوریه در مسیر حق گام نهاده اند.

کریمیان ادامه داد: به برکت شهدای مدافع حرم اثبات شد که نسل سوم و چهارم انقلاب  برخلاف تصورات ندای ایثار و شهادت در سردارند وهمه در زیر پرچم هیهات من الذله حسینی جمع شده اند.

رزمنده  ۸ سال دفاع مقدس در پایان اظهار داشت : دشمن امروز به دنبال ایجاد بحران هویت هست و تاحدودی موفق عمل کرده و امروز می بینیم برخی برای ورود یک هواپیما جشن و پایکوبی به راه می اندازند و این درحالی است که کنترل این هواپیما در دست دشمن هست که اگر آن را خاموش کند جز برای عکس و سلفی گرفتن کارایی دیگری ندارد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *