آغاز اجرای محدوده آلودگی هوای شهر تبریز LEZ تا پایان سال جاری

به گزارش میانا، فارس به نقل از معاونت حمل و نقل، جلسه بررسی فرآیند اجرایی طرح (LEZ)با حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، دفتر فنی معاونت و مرکز کنترل ترافیک شهر تشکیل یافت.

بر اساس این گزارش، در راستای  اجرایی کردن ابلاغیه و مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ایجاد محدودیت تردد خودروها در سطح شهر به منظور جلوگیری از آلودگی هوای شهرها، جلسه بررسی اجرای طرح محدوده کاهش الودگی هوای تبریزتشکیل شد.

در این جلسه که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارتبریز، مدیرفنی معاونت و مدیرمرکز کنترل ترافیک شهرداری برگزار شد، در خصوص پیاده سازی و اجرای طرح محدوده کاهش آلودگی هوای شهر تبریز  (LEZ) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرکت کنندگان پیرامون نقاط نصب دوربین‌های کنترل پلاک خوان محدوده و تدقیق محل آنها  و دیگر مراحل اجرایی طرح بحث و تبادل نظر کردند. همچنین مقرر شد تا در خصوص پیاده‌سازی سامانه یکپارچه کنترل محدوده آلودگی هوای شهر و سامانه سیمفا، پیگیری لازم به‌عمل آید.

مهدی یوسفی، معاون حمل و نقل شهردارتبریز ضمن تاکید بر لزوم همکاری نهادها و دستگاه های مختلف در اجرای این طرح، از آغاز اجرای محدوده آلودگی هوای شهر تبریز LEZ  تا پایان سال جاری خبر داد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *