دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی میانه به مدال طلا مسابقات ملی مهارت دست یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر علی سلیمی شاملو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: «محمدرضا عبدالهی در این دوره از مسابقات به عنوان جوان نخبه در رشته نقاشی خودرو برگزیده شد و توانست با تمام توان و قدرت خود بر همه رقبای خود غلبه کرده و با کسب مدال طلای این رقابت ها، به المپیاد جهانی راه پیدا کند.

 

 وی افزود: مسابقات ملی مهارت هر ساله با هدف حضور جوانان شهرستانی و بروز استعدادهای نهفته آنان برگزار می شود، زیرا که نگاه این رقابت ملی کشف همه استعدادها از همه نقاط کشور است.

 

سلیمی با بیان اینکه شناسایی نخبگان مهارتی، استفاده بهینه از ظرفیت جوانان مهارت آموخته، تبادل اطلاعاتی فنی و تجارب حرفه ای است تصریح کرد: فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان، کشف پرورش و ارتقاء مهارت استعدادهای جوانان، معرفی جوانان مهارت آموخته به کارآفرینان و ایجاد انگیزه از دیگر اهداف مهم برگزاری مسابقات ملی مهارت هست.

 

وی ادامه داد: مسابقات جهانی مهارت پیشینه ای بیش از ۵۰ سال دارد که در ایران، سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای ایجاد فضای رقابتی بین جوانان و نیز بهبود کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای در کنار ارتقاء استانداردهای مهارتی، مسابقات ملی را به صورت سالیانه برگزار می کند.

 

سلیمی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: برترین های این رقابت ها در قالب تیم ملی مهارت به اردوهای آماده سازی جهت حضور در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در ۲۰۱۷ میلادی در ابوظبی (امارات) برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

 

سرپرست واحد میانه بیان کرد: هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت از تاریخ ۶/۱۱/۹۵ تا ۹/۱۱/۹۵ به مدت چهار روز در پیکان شهر تهران برگزار شد.

 

سلیمی گفت: مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هتل المپیک، جهت اهداء مدال، تندیس مسابقات و لوح تقدیر برگزیدگان برگزار شد.

مهندس بهنام رمضانی مدرس رشته مکانیک خودرو دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به عنوان مربی مهندس محمدرضا عبدالهی را در این دوره از مسابقات همراهی می کرد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *