مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روستای ورزقان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در یادواره شهدای روستای ورزقان با بیان اینکه آرامش و آسایش امروزی را مدیون فداکاری و ایثارگری خون پاک شهداییم، گفت: امروزه ایران عزیز در سایه فداکاری های رزمندگان مدافع حرم در صلح و آسایش به سر می برد و وظیفه ما حمایت از این رزمندگان با پشتیبانی مادی و معنوی است و کمک به مدافعان حرم از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

 

   کاشف الدین بیضائی به تشریح نحوه شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بی نظیرترین انقلاب جهانی اشاره کرد و افزود: این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی نیاز به حفظ و نگهداری دارد و باید گفتمان انقلاب اسلامی در جهان ترویج گردد.

 

   وی تصریح کرد: برای تداوم انقلاب باید با توانی مضاعف عمل کرد چرا که امروز ، دشمنان سیلی خورده انقلاب اسلامی برای مقابله با آن با توطئه های گوناگون وارد عمل شده اند و این ضرورت هوشیاری و بصیرت را دو چندان می کند.

 

   یادواره شهدای روستای ورزقان با حضور خانواه های معظم شهدا و ایثارگران، شورای اداری بخش ترکمانچای و بیش از یکصد نفر از بسیجیان در پایگاه مقاومت شهدای ورزقان برگزار شد و در آن مداحان به روضه خوانی و ذکر مصیبت پرداختند.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *