انقلاب زدایی و تبلیغات دروغین هدف اصلی استکبار جهانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پایگاه امام علی(ع) میانه با بیان ارزش و جایگاه شهددا و لزوم الگوگیری از آنان، گفت: با شناساندن درست رفتار و کردار شهدای زینبیه میانه نه تنها زنان و دختران میانه، بلکه کل جامعه زنان ایران را می توان در برابر بی عفّتی واکسینه کرد.

 

   حجت الاسلام مجتبی نظری در این برنامه به تحولات منطقه پرداخت و از انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت عظیمی یاد کرد که باید شکرگزار این نعمت بود و تاکید کرد: نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا که خون آنان موجب تنومندی و استواری این انقلاب شده است، به فراموشی سپرده شود بلکه باید سیره عملی آنان الگوی آحاد جامعه قرار گیرد.

 

   وی با برشمردن بخشی از خیانتها و جنایتهای رژیم شاهنشاهی، هشدار داد: عده ای در صدد هستند تا با بزرگنمایی و دروغ پردازی ،آن رژیم را رژیمی دلسوز برای مرردم و سرشار از خدمات جلوه نمایند و از سوی دیگر ضعف های برخی از مسئولان نظام را به پای انقلاب نوشته و خدمات و دستاوردهای کلان انقلاب را کتمان کنند.

 

   حجت الاسلام نظری با بیان اینکه ایران به برکت انقلاب اسلامی نه تنها کشوری مستقل و قدرتمند است بلکه در عرصه جهانی نیز دارای اقتدار و صلابت خاصی است به نحوی که با عدم حضور ایران، هرگز هیچ کشوری نمی توانست داعش و امثالهم را زمین گیر کند.

 

   وی با تشریح برخی از اقدامات مضحکانه ترامپ، به قدرت رسیدن و تندروی او در مسائل سیاسی را از الطاف خفیه الهی دانسته و تصریح کرد: این اقدامات، فروپاشی آمریکا را تسریع خواهد کرد.

 

   نظری افزود: نباید بگذاریم اختلافات داخلی ما را در برابر دشمن خارجی ضعیف و سست کند بلکه باید با حفظ وحدت داخلی، نظام را از شکسته شدن و آسیب پذیری، محفوظ نگه داریم.

 

   یادواره شهدای پایگاه امام علی(ع) حوزه شهید تندگویان با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از بسیجیان و مسئولین در مسجد شیرعلی شهرستان میانه برگزار شد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *