احیای اقتصاد به دست کشورهای غربی یک خیال خام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی در خطبه های نماز جمعه امروز ۱۵ بهمن ماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر میانه با تبریک فرا رسیدن روز پرستار بر جایگاه ویژه زن در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور فداییان دین اسلام در عرصه های مختلف بویژه جبهه مقاومت سوریه در سایه تربیت و پرورش شیر زنانی است که حضرت زینب(س) و ائمه اطهار(ع) را الگوی رفتاری و اخلاقی خود  قرار داده اند.

 

 

وی به سالروز دیدار تاریخی همافران و افسران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: مردم به پشتوانه نیروهای نظامی وفا دار به بنیان گذار انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تار و پود رژیم پهلوی را متلاشی کردند.

 

 

خطیب جمعه میانه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اسباب قدرت و زنده بودن اسلام  و انقلاب برشمرد و افزود: بهترین جوانان این کشور در راه انقلاب به شهادت رسیده اند که این مسئله، وظایف و تکالیف مردم و مسئولین را در حفظ و حراست از دستاورد ها و آرمان های نظام و انقلاب سنگین تر کرده است.

 

 

حجت الاسلام محمدی،  رشد معونی و ایجاد یک انقلاب درونی در افراد جامعه را از مهم ترین برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و جذب جوانان بخصوص در مراسمات مذهبی و معنونی بیمه کننده و موجب پایداری انقلاب اسلامی است.

 

 

وی بر حفظ انگیزه الهی و نیت خدمت در راه کسب رضای الهی و همچنین وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان تاکید و آن را لازمه اصلی توسعه و پیشرفت و قدم گذاشتن در مسیر کمال و تعالی عنوان کرد.

 

 

امام جمعه میانه با بیان اینکه مواضع تمامی رئیس جمهور های آمریکا همواره بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار بوده است، افزود: خود برتر بینی مسئولان کشورهای غربی و در صدر آن آمریکا باعث گردیده این کشورها بدون هیچ ترسی دست به جنایات متعدد در راستای رسیدن به اهداف و منافع شخصی خود بزنند.

 

 

حجت الاسلام محمدی، گفت: بدون شک آمریکا به دنبال حق نبوده و نخواهد بود و سعی دارد با دشمن تراشی و ایجاد نفاق، جمهوری اسلامی ایران را از مسیر پیشرفت و توسعه باز دارد.

 

 

وی با بیان اینکه شاید  برجام خیرات و برکات ظاهری داشته باشد اما احیای اقتصاد کشور به دست غربی ها یک خیال خام است، اظهار داشت: عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به رونق تولید داخلی و حمایت از کارآفرینان راه چاره خروج از رکورد و شکوفایی اقتصاد می باشد.

 

 

امام جمعه میانه تصریح کرد: بدون شک حرکت سست و اتخاذ مواضع منفعلانه از سوی دولتمردان در بحث مذاکرات هسته ای و سایر مسائل موجب ضربه خوردن و تبعات جبران ناپذیری به نظام و انقلاب در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *