یادواره شهدای مدافع حرم در مرکز استعدادهای درخشان علامه امینی میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این یادواره، با بیان اینکه انقلاب ما دائما در تهدید و چالش بوده و هست، دشمنان ایران را دشمنانی بی عقل و خرد دانسته و گفت: آنها به دنبال جلوگیری از پیشرفت انقلاب هستند، انقلابی که همیشه از مظلومین حمایت میکند.

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اینکه امروز باعظمت ترین و سربلند ترین کشور جهان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: انقلاب ما باعث شد همه مردم جهان از خواب خفلت بیدار شوند و جبهه مقاومت جهانی علیه استکبار استوارتر گردد.

 

   وی تصریح کرد: در این انقلاب هیچکس به دنبال منافع خود نبود بلکه همه برای حمایت از مظلومین و سربلندی کشور در تلاش بودند و پیروزی آن ثمره رهبری های امام و مراجع و پشتوانه مردم و جوانان غیور، هوشیار و فهیم بود.

 

   امیرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: اظهارات ترامپ بعد از گذشت ۵ روز از رئیس جمهور شدنش این را ثابت کرد که امثال ترامپ ها نسبت به اسلام و کشورهای اسلامی مشکل دارند و این ها در تلاشند که مظلوم به خواسته های خود نرسد و تنها کشوری که در مقابل دشمنان ایستاده است، ایران و انقلاب اسلامی بوده است.

 

   وی خطاب به جوانان تاکید کرد: جوانان ما همیشه هوشیار بوده اند و شما جوانان، وارثان شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای زینبیه و ۳۶ هزار شهید دانش آموزید، پس با علم، تلاش، جدیت و هوشیاری انقلاب خود را حفظ کنید چون این انقلاب برای شماست و باید دشمنان را به زانو در آورید.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *