اولین خانه ووشو شهرستان میانه افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در آیین افتتاخ خانه ووشو، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و معاونین ایشان، اعضای شورای اداری و شورای شهر میانه ، رییس اداره تربیت بدنی ، رییس هیئت ووشو و ورزشکاران شهرستان حضور داشتند.

رییس هیئت ووشوی شهرستان میانه در این مراسم گفت:   ۷۰ الی ۸۰ نفر از  از ووشوکاران  مرد شهرستان میانه از این خانه در روزهای فرد از ساعت ۷ الی ۹ و در روزهای زوج از ساعت ۸ الی ۱۰ بطور همه روزه استفاده خواهند کرد.

بهبود حسین زاده اضافه کرد: با در نظر گرفتن مربی زن تدابیری برای ورزش زنان در این رشته ورزشی اتخاذ شده و زنان علاقمند شهرستان می توانند در کلاسهای ورزشی این رشته شرکت کرده و همه روزه از ساعت ۳ الی ۵ از این خانه استفاده نمایند.

وی در پایان از حمایتها و همراهی مسوولین شهرستان و  اداره تربیت بدنی در راه اندازی خانه ووشو تقدیر و تشکر کرده خواستار حمایت هرچه بیشتر مسوولین در تجهیز کامل خانه ووشو برای تقویت این رشته ورزشی و ورزشکاران این رشته شد.

گفتنی است اعضای شورای اداری شهرستان میانه نیز برای  تصویب و اختصاص بودجه ای در شورا برای  تجهیز و تامین امکانات این خانه  قول مساعد دادند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *