روشنگری های به موقع رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دوره یکروزه تربیت و تعالی ناحیه ای فرماندهان پایگاه ها و واحدهای مقاومت بسیج در سپاه میانه، آموزش و پرورش و شهرهای تابعه شهرستان میانه برگزار شد.

 

   این دوره با حضور صدها نفر از فرماندهان پایگاه ها و واحدهای مقاومت حوزه های بسیج شهری، روستایی و دانش آموزی به همت عقیدتی سیاسی سپاه میانه و با هدف تقویت باورهای دینی، مباحث اعتقادی و سیاسی فرماندهان رده ها بصورت جداگانه برگزار شد.

 

   مباحث سیاسی و اعتقادی، فرهنگ اسلامی، عفاف و حجاب، اهداف، تهدیدات و آسیبهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات فضای مجازی مهمترین مباحث این دوره یکروزه را تشکیل می دهند.

 

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع فرماندهان پایگاه های شهری و بسیج خواهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمره بزرگترین و موفق ترین انقلاب های جهان قرار دارد، یکی از رموز ماندگاری آن را تمام بعدی بودنش دانست و اظهار کرد: بیشتر انقلاب های دنیا تنها انقلابی تک بعدی هستند ولی انقلاب اسلامی تلفیقی از جمهوریت، اسلامیت، دین و سیاست است.

 

وی ، روشنگری های به موقع هبری را از جمله مهمترین عوامل ماندگاری انقلاب دانسته و افزود: تضعیف نقش و جایگاه ولایت فقیه و رهبری، و حذف مفهوم انقلاب و انقلابی گری بدترین نوع آسیب های سیاسی است که باید با هوشیاری کامل در مقابل آن ایستاد.

 

 حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: انقلاب اسلامی نیز با توجه به ابعاد گسترده و حرکت ضد استعماری و ضد استبدادیش، هرگز مصون از تهدید نیست و اگر آسیب های پیش روی آن بررسی و رفع نشود، بالطبع ماندگاری آن به خطر خواهد افتاد.

 

امیرنژاد تلاشهای متعدد دشمن برای نابودی انقلاب از جمله دین ستیزی، اسلام ستیزی، شیعه هراسی، سپاه هراسی، بسیج هراسی و نفوذ را متذکر شد و تصریح کرد: نفوذ فکری و فرهنگی، فساد انگیزی، زهد گرایی یا تجدد گرایی افراطی، تهجر و مقدس نمایی، رواج سکولاریسم، کمرنگ سازی ارزشها و تبدیل به ضد ارزشها، تحریف ریشه های انقلاب و خط امام(ره) و از این قبیل تهدیدات، تهدیداتی هستند که ریشه در نفوذ دشمن دارند.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *