کشف ۱٫۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، هاشم شعفی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید فرجی، حین بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون خاور بنز مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ، ۲ هزار و ۷۶۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۶۹ دستگاه لوازم خانگی، ۵۹ طاقه پارچه خارجی، چهار هزار و ۴۲۸ عدد انواع کیک خارجی، ۵۷۵ عدد شارژر موبایل، ۱۷۶ثوب انواع پوشاک و البسه بچه گانه و … که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود،کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش تقریبی کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان میانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت هر گونه خبر در زمینه قاچاق از طریق تلفن ۱۱۰، است.

۵ میلیارد کالای قاچاق در یک انبار

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از کشف انبار کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی خبر داد.

یدالله جهان آرا گفت: ماموران انتظامی در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا، با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده تخصصی، موفق شدند یک باب انبار کالای قاچاق را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل دپوی کالای قاچاق در پارکینگ یکی از مراکز تجاری با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر عزیمت و موفق به کشف تقریبا ۶۰ تن انواع کالای قاچاق شیشه و بلور در مارک‌های مختلف شدند.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی جلفا با تاکید بر ادامه مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان کالا به عموم شهروندان توصیه کرد، هنگام خرید وسایل مورد نیاز خود به اصالت و مجوز قانونی کالا دقت کنید و در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه در این زمینه مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *