موزه ارامنه آماده جذب گردشگر تبریز ۲۰۱۸ است

به گزارش میانا به نقل از تبریز بیدار، شهرتی فر فرماندار تبریز با اعلام این نکته افزود : آثار و مستندات تاریخی موجود در موزه ارامنه آذربایجان جزئی از میراث فرهنگی کشور محسوب می شوند و باید به عنوان سندی از زندگی دوستانه ی ادیان الهی درکنار هم مورد توجه و حفاظت قرار گیرند.

اسقف گریگور چیفچیان خلیفه ارامنه آذربایجان  هم در این دیدار گفت : تبریز ۲۰۱۸ متعلق به همه ی مردم است و ازطرف ارامنه آذربایجان برای هر نوع همکاری و همراهی اعلام آمادگی می نمایم.

خلیفه ارامنه آذربایجان با اشاره به قابلیتهای موجود در آثار و اسناد تاریخی ارامنه آذربایجان گفت : در راستای انعکاس غنای فرهنگی و پتانسیلهای تاریخی آذربایجان ، موزه ارامنه آذربایجان می تواند به عنوان یکی از موزه های تخصصی کشور مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اسلام دین رحمت و دوستی است و بسیار خوشحالیم اقلیتهای مذهبی در پناه جمهوری اسلامی و در کنار مردم بافرهنگ و نوع دوست تبریز زندگی آرامی دارند.

در پایان این دیدار فرماندار تبریز و هیات همراه در معیت خلیفه ارامنه آذربایجان از مکان پیشنهادی برای انتقال مکان موزه ارامنه بازدید و موارد مهم در این راستا را بررسی کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *