مردم همواره ثابت کرده اند که پشتیبان اصلی نظام و ولایت هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محمدرضا مشایخی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی دهستان گرمه جنوبی و قافلانکوه غربی در روستای گوندوغدی از توابع بخش مرکزی میانه با تسلیت رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری، ارائه خدمت به مردم از جمله روستائیان پر تلاش و زحمتکش ایران اسلامی را بزرگترین توفیق الهی عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد مسائل و مشکلات بسیاری بودیم که بیشتر این مشکلات توسط خود ملت رفع شده زیرا در صحنه بودن مردم با مشارکتهای اجتماعی و مالی و پشتیبانی آنها از نظام جمهوری اسلامی ایران سبب حل بسیاری از مشکلات است.

 

مشایخی به نعمت امنیت و سلامت در جامعه اسلامی ایران با توجه به وضعیت کشورهای منطقه در سایه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران، مجاهدت و رشادت مدافعین حرم، رهبری مدبرانه و مقتدر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید اشاره کرده گفت: دیپلماسی خارجی یکی از مشخصه های بارز دولت تدبیر و امید است که رهبر انقلاب نیز پشتیبان و حامی دیپلماسی خارجی هستند که در سایه این دیپلماسی از فشارهای وارده بر کشور ما کاسته شده و دشمن نمی تواند بر فشار و هجمه خود بیافزاید.

 

وی با بیان اینکه امنیت حاصله در کشور ما به آسانی به دست نیامده و خونهای فراوانی به پای آن ریخته شده و می ریزد بر هوشیاری مردم برای تداوم امنیت در کشور تاکید کرد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه میانه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را یکی از اعیاد بزرگ در کشور برشمرده افزود: همه ما باید دست به دست هم داده و در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات دهه فجر همکاری کرده و با شورو نشاط اجتماعی مردم را به پای  اجرای برنامه های این ایام آورده، همچنین برای انتقال پیام انقلاب به نسلهای جدید که تدام دهنده راه انقلاب و نظام هستند تلاش کنیم.

 

وی به بحث اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و نامگذاری سال جاری به این نام از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرده گفت: برای پیاده کردن اهداف اقتصاد مقاومتی در جامعه روستایی در جهت اشتغالزایی و رونق بخشی به امور روستاها اعتبارات خوبی از جانب دولت در نظر گرفته شده از جمله برای امور انفرادی و مشارکتی که امیدواریم بتوانیم با پیاده کردن اهداف اقتصاد مقاومتی از این برهه حساس نیز عبور کنیم.

 

مشایخی همچنین با بیان اینکه در آستانه دو رخداد مهم سیاسی و اجتماعی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری هستیم تاکید کرد: شورو شوق مردم برای حضور در پای صندوقهای رای بار دگر سبب تثبیت وفاداری آنها به انقلاب و نظام شده و برگ زرین دیگری به صفحات حماسه و افتخار نظام خواهد افزود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *