حق پرسش و پاسخ شهروندان از اعضای شورای اسلامی شهر میانه کجاست؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اعضای محترم شورای اسلامی شهر میانه که چهار سال پیش با هزاران وعده وعید اعتماد شهروندان را جلب نموده و با ادعای پیشرفت و حل مشکلات شهری پا پیش گذاشته اند چرا تاکنون هیچگونه گزارش مطلوب و مستند از عملکرد این نهاد مردمی نداده اند؟!

 

ریاست محترم و اعضای شورای اسلامی شهر چرا جلسات پرسش و پاسخ را با حضور اصحاب رسانه، فعالان سایبری و جوانان دلسوز را برای پاسخگویی به عملکرد  و سوالات  شهروندان را برگزار نمی کند؟!

 

طبق بیانات مقام معظم رهبری :مردم حق دارند بعد از گذشت زمان معقولی، از مسؤولان هر یک از بخشها سؤال کنند که نتیجه‌ی کار شما چیست؟ باید خودتان را برای پاسخگویی آماده کنید. باید کار را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که بتوانید محصول و نتیجه‌ی آن را به مردم نشان دهید و دلیل نقایص آن را باز گویید. مردم حسابگر و هوشیارند.

 

ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر میانه شهروندان همچنان منتظر پاسخگویی سوالات خود در مورد عملکردتان در مدت این چهارسال که اداره شهر بدست شما بوده و از بابت آن از بودجه بیت المال حق جلسه دریافت نموده اید هستند.

 

 

نگارنده: مرتضی رشیدی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. میانه ای

    سلام لازم بذکر است که آقای شهردار (خرده فروش)نیز وعده داده بودند که ماهانه جلسه ای با اصحاب رسانه داشته باشند که متاسفانه بعد از دو جلسه ادامه نیافت.

  2. جناب آقای رشیدی اعضای شورای شهر دوباره کاندید شده اندتا پروژهای ناتمام دوره چهارم را در دور پنجم به اتمام و بهره برداری نمایند منتظر شعارهای جدیدشان باش گل که بودند به سبزه هم آراسته می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *