آبکده میانه با دستور دادستان پلمپ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سعید کشاورز امامی در حاشیه بازدید از تاسیسات، تجهیزات، تصفیه خانه فاضلاب و آزمایشگاه آب شرب میانه در جهت بررسی آب آشامیدنی میانه به عنوان مدعی العموم گفت: بررسی ها و بازدیدهای صورت گرفته حاکی از آن است که سلامت آب شرب میانه به صورت مستمر توسط کارشناسان اداره آب و فاضلاب میانه و آزمایشگاههای مربوطه با دقت و با رعایت تمام اصول فنی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و مشکل خاصی  تا کنون مشاهده نشده است.

 

وی ادامه داد: اخیرا برخی با تشویش اذهان عمومی در فضاهای مجازی و مکانهای عمومی نسبت به فروش آب شرب تصفیه شده نموده و مدعی آلودگی و بی کیفیت بودن آب شهری شده بودند که دستورات لازم در جهت پلمپ و تعطیل محل صادر شد.

 

دادستان میانه در پایان تاکید کرد: حسب گزارشات فنی رسیده، هیچ آلودگی در مورد آب شرب دریافت نشده و آب شرب شهری از استاندارد لازم برخوردار می باشد، در ضمن موضوع سلامت آب شرب شهرستان کماکان در حال بررسی و در بازرسی استان نیز مطرح بوده و در صورت وصول گزارشی مبنی بر آلودگی و یا خلاف استاندارد بودن به شدت با عاملین آن برخورد خواهد شد.

 

وی اظهارکرد: این افراد از عدم اطلاع رسانی های لازم اقدام به چنین سوء استفاده هایی نموده اند که لازم است مسوولین ذیربط به شورت فنی در این راستا اطلاع رسانی و آگاهی دهی صحیح و درست انجام دهند.

 

 

 

 

منبع: قافلان
انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *