افتتاح نهمین مرکز عرضه محصولات کانون پرورشی در میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده گفت: این مراکز با هدف تسهیل و تسریع دسترسی خانواده ها به تولیدات فرهنگی کانون اعم از کتاب و سرگرمی و بازی های فکری در شهرستان میانه افتتاح می شود.

وی افتتاح این مرکز را  پاسخ به استقبال مردم و مسؤولان ادارات این شهرستان از محصولات فرهنگی کانون دانست.

یوسف زاده افزود: وی تکثیر و ترویج این فعالیت ها را به عنوان رمز موفقیتی برای برنامه های اجرایی دانسته و اظهار داشت: باید با الگوسازی های مناسب زمینه ترویج رویکرد خود را به دیگر شهرها نیز انتقال دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای معرفی و عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورشی یکی از مهمترین فعالیت کانون است که سعی بر این دارد محصولات فرهنگی کانون نظیر کتاب، بازی‌های فکری، سرگرمی‌های سازنده، لوازم التحریر ایرانی اسلامی و همچنین بازی‌ها  و نرم افزارهای مناسب فرهنگ و سن و سال کودکان ونوجوانان به مخاطبان عرضه شود و دغدغه انتخاب محصولات مضر فرهنگی اجتماعی را از دوش مخاطبان بردارد.

یوسف زاده در ادامه ایجاد امکانات مناسب در جهت رشد و پرورش فکری و ذوق کودکان و نوجوانان وشکوفایی استعدادهای آنها را مهم برشمرد و گفت: شکوفایی استعدادها براساس تعالیم و ارزش های اسلامی حائز اهمیت است.

وی افزود: کانون از مراکز موثر فرهنگی و هنری و آموزشی است که نقش تعیین کننده در ارتقاء سطح دانش، آگاهی و خلاقیت و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان دارد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان توسعه کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان‌ها در قالب فعالیت‌های کانون را از انتظارات فرمانداران شهرستان‌ها از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *