عملکرد ناصحیح موجب نماز گریزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در جلسه شورای اقامه نماز در شهرستان میانه با حضور محمدرضا مشایخی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میانه و اعضای شورای اقامه نماز شهرستان با بیان اینکه نماز مهمترین عبادت به شمار می رود افزود: باید بهترین حالت و موقعیت ارتباطی در کنار این عبادت ایجاد شود.

وی عجله برای ترک نماز جماعت پس از اتمام آن را مهمترین غفلت عنوان نموده گفت: ارتباط با خدا پس از اتمام نماز موجب حاجت گشایی است اما بنده خدا با عجله ای که در ترک نماز به خرج می دهد شان و مقام و منزلت خدا را فراموش کرده و در حق خود ظلم می کند.

امام جمعه میانه به سفارشات بعد از اتمام نماز از جمله تسبیحات حضرت زهرا (س) و خواندن نماز نافله که سبب غفران و بخشش و باز شدن درهای رحمت الهی است تاکید کرد.

حجت الاسلام حامدی با بیان اینکه به‌جا آوردن نماز اول وقت فضیلت نماز را بیشتر می‌کند افزود: نباید به خاطر کار و مشغله زیاد نماز اول وقت در ادارات به فراموشی سپرده شود.

رئیس ستاد اقامه نمازشهرستان میانه در ادامه  با اشاره بر لزوم فرهنگ‌سازی درزمینه برپایی نماز اول وقت عنوان کرد: این موضوع از مصادیق مهم امربه‌ معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه میانه خواستار تبیین نقش اقامه نماز در کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه به طرق گوناگون در سطح شهرستان شد.

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری میانه

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *