ابوبکر بغدادی ۳ جانشین برای خود انتخاب کرده است

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، یک منبع محلی استان نینوا فاش کرد: ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش ۳ نفر را به عنوان جانشین خود مشخص کرده است که در صورت مرگ وی سرکرده این گروه تروریستی شوند.

این منبع در گفتگو با سومریه نیوز اعلام کرد: سرکرده های بارز و عناصر گروه تروریستی داعش در ساحل چپ موصل درباره تعیین ۳ نفر به عنوان جانشین ابوبکر بغدادی در صورت مرگ وی سخن می گویند.

به گفته این منبع، یکی از ۳ نفرانتخاب شده، عراقی می باشد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود: سخن گفتن از وجود  جانشین برای ابوبکر بغدادی در میان سرکردگان و عناصر گروه تروریستی داعش در مناطق تحت نفوذشان،  امری عادی و فراگیر شده است تاجایی که این سخن به گوش اهالی این مناطق نیز رسیده است.

صحبت ها از تعیین شدن جانشین برای سرکرده گروه تروریستی داعش چه بسا تلاشی برای آماده سازی فضا برای مرحله بعد از ابوبکر بغدادی باشد. مخفی شدن وی به مدت چندین هفته، آن هم در شرایطی که روحیه تروریست ها در شکست های پیاپی خود در مقابل نیروهای عراقی به شدت ضعیف شده است، موجی از شک و تردید را در میان عناصر این گروه به وجود آورده است.

آخرین حضور رسانه ای ابوبکر بغدادی ، ۳ نوامبر بود که وی در ویدئویی عناصرش را به حمله به ترکیه و عربستان فراخواند.

منابع محلی عراق نیز سرکرده گروه تروریستی داعش را حدود یک ماه پیش در منطقه ای نزدیک به مرزهای شمال غربی عراق و سوریه دیده اند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *