آیین تودیع و معارفه مدیر بسیج دانشجویی شهرستان میانه برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  عبدالله شادی در آیین تکریم و معارفه مدیر بسیج دانشجویی شهرستان که در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد اظهار کرد: وقتی خداوند سبحان برای خلقت بشر اراده کرد، یکی از اهداف اصلی اش این بود که نمایش قدرت خودش را به منصه ظهور برساند و بقیه ملائک را به فتبارک الله احسن الخالقین وادار کند.

 

وی تصریح کرد: همه با مرور تاریخ، می دانند که متاسفانه روند به این صورت پیش نرفت و نوع بشر ترک اولی کرد. از آن ترک اولی اتفاقی در دنیا افتاد و اکنون هر اتفاقی که شما در دنیا می بینید، سر آن حادثه اصلی است.

 

مسئول  بسیج دانشجویی استان افزود: آن ترک اولی موجب شد نوع بشر را متولد کرد تا به فتبارک الله احسن الخالقین منجر شود. و یک فاصله خیلی بزرگ بین خداوند و بشر ایجاد شد و همه بر این تلاش می کنند که انسان در یک روند تدریجی به تکامل و یا به خدا برسد.

 

شادی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی روند تدریجی و تکامل انسان که همان تربیت است پرداخت و بیان کرد: همه انسان ها، این روند را هم در زندگی روزمره خود و هم در کلان جریان تولد بشر تا ختم زندگی شاهد هستیم که این اتفاق می افتد و مطمئنیم که در آخر کار، انسان به تکامل خواهد رسید.

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه، الان بیش از ۳۰ سال است که در داخل انقلاب، نفس می کشیم و فعالیت می کنیم افزود: طلایه این انقلاب کسی نبود جزء حضرت امام خمینی(ره).ما در اصل، یک مبارزه را شروع کرده ایم و در آن مبارزه، خیلی وقت ها در تقابل بین حق و باطل که در دنیا هست، بعضی اوقات در موضع ضعف قرار می گیریم.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما،رجعت به اصل ماجراست گفت: کتاب انقلاب ما قرآن هست. به خاطر قرآن، برای قرآن و برای تحقق حاکمیت عدل الهی این جریان را شروع کرده ایم و به حول و قوه الهی آن را به سر منزل مقصود خواهیم رساند.

 

عبدالله شادی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی بسیج دانشجویی اینست که موضوع تربیتی را دربدنه و بستر تمامی دانشگاه ها و برای همه دانشجویان، بدون دریغ و گزینش انتقال دهد. و باید بدانند که در راستای این تربیت، به عقب برنگردد و در سمت  وسوی اعتلای این امانت الهی کوشا باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه میانه فضای اجتماعی جامعه را در بعضی جنبه ها بیمار توصیف کرد و گفت:  با اینکه این فضا بیمار است ولی مفسد نیست. این دشمن است که بزرگ نمایی می کند و ما اگر بخواهیم این مرض را حل کنیم، یک راهکار بیشتر نداریم و آن هم طبق فرموده مقام معظم رهبری که من انقلابی ام هست.

 

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی در خصوص برخورد انقلابی بیان کرد: برخورد انقلابی یعنی دانشجوی رشته پزشکی یا دیگر رشته های تحصیلات عالیه دانشگاهی، برای یک خانواده محروم آستین بالا زده و گام مثبتی بردارد.

 

وی به مفهوم انقلابی بودن اشاره کرد و افزود: انقلابی بودن یعنی خودت را فدای آرمان کشورت و رهبرت کنی، در یک کلمه، رفتارت باید علوی، حسینی و منتظر واقعی باشد. منتظر واقعی یعنی باید خودش را فنای الی الله ببیند، نه فنای مال، جاه و مقام.

 

غیابی تاکید کرد: اگر بخواهیم کشورمان را آن کشور تمدن عظیم مهدوی بنا کنیم، بایستی انقلابی بودن را نه به عنوان یک واحد تئوری در دانشگاه ها، بلکه به عنوان یک رفتار و یک الگوی رفتاری در جامعه اشاعه بدهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه میانه اذعان کرد: اگر این انقلابی بودن را در دانشگاه ها، ملکه ذهن ها و باورها کنیم، مطمئن بدانید، تمدن عظیم اسلامی همان تمدنی که بعد از سیحه آسمانی اناالمهدی (عج) اتفاق می افتد و تک تک شماها فرماندهان همان تمدن خواهید بود و هیچ اجر و ثوابی بهتر از این نیست که امام زمان(عج) خود را یاری کنید.

 

در ادامه مراسم، هادی نصیری مدیر سابق دفتر بسیج دانشجویی شهرستان، گزارش اجمالی از فعالیت های چهار ساله انجام گرفته در حوزه های مختلف بسیج دانشجویی در دانشگاه های میانه ارائه کرد.

 

در پایان مراسم، لوح قدردانی ناحیه بسیج استان، ناحیه سپاه میانه، لوح سپاس دکتر علی سلیمی شاملو سرپرست دانشگاه   آزاد ا سلامی واحد میانه، دکتر رضا عبدی رئیس دانشکده فنی و مهندسی، دکتر جلیل اجلی رئیس کانون بسیج استادان شهرستان، به سرگر پاسدار هادی نصیری داده شد و حکم مدیر جدید دفتر بسیج دانشجویی شهرستان به سرگرد پاسدار اصغر مسلمی تحویل گردید.

مراسم تکریم و معارفه مدیر بسیج دانشجویی شهرستان، با حضور رؤسای دانشگاه های آزاد اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی، غیرانتفاعی عین القضات و پیام نور، حسن امیرنژاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سرگرد یوسف نوری مسئول حفاظت و اطلاعات سپاه، سرهنگ پاسدار حسین عراقی مسئول سابق حفاظت و اطلاعات سپاه و جمعی از دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات رئیسه در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزر شد.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. حیدر شاهمحمدی

    با سلام . انتصاب برادر گرانقدر سرگرد پاسدار جناب آقای اصغر مسلمی که از نیروهای ارزشی در سپاه ناحیه میانه هستند مایه مباهات فراوان است . این انتصاب شایسته را به ایشان و جامعه دانشگاهی شهرستان میانه تبریک میگویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *