مسابقات بسکتبال دانشجویان استان آذربایجان شرقی با قهرمانی تیم تبریز به پایان رسید+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حسین علیزاده مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: این مسابقات از روز شنبه ۱۱ دی ماه با حضور ۵ تیم از واحدهای دانشگاهی تبریز، مراغه، مرند، اهر و میانه در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی جهان پهلوان کاظم رجبی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها، تیم ها به صورت دوره ای در دو نوبت صبح و بعدازظهر با هم به رقابت پرداختند و در آخرین روز مسابقات، دو تیم تبریز و اهر برای کسب مقام قهرمانی در یک دیدار سخت و نفس گیر با هم دیدار کردند که در نهایت تیم تبریز توانست بر تیم شایسته این دوره از مسابقات، واحد اهر غلبه کند و بر سکوی قهرمانی بایستد.

علیزاده ادامه داد: تیم های واحد های دانشگاهی مراغه، میانه و مرند نیز به ترتیب سوم تا پنجم شدند. و سجاد پذیرفته، از واحد اهر و بازیکن تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر، به عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شد.

مراسم اهداء جوایز تیم های برتر با حضور دکتر علی سلیمی شاملو رئیس، مهندس حبیب اله خدابنده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و حبیب محمدپور رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *