برگزاری برنامه های کارگری و کارفرمایی دهه فجر با عنوان «بیعت با ولایت»

به گزارش ميانا به نقل از مهر ؛ میر احد حسینی سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص گفت: برنامه های این دهه با عنوان «بیعت با ولایت» و دیدار تشکل های کارگری و کارفرمایی و تعاونی های استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در ایام دهه فجر توسط این اداره کل افزود: دیدار نمایندگان تشکل های کارگری، کارآفرینی و تعاونگران با استاندار، غبار روبی مزار مطهر شهداء در تبریز و شهرستانهای تابعه، برگزاری مراسم جشن بزرگ کارگری و کارآفرینی و تعاونی ها از حمله این برنامه ها خواهد بود.

حسینی همچنین برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کارگران، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارگری استان، شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور آحاد کارگران و نمایندگان تشکل های صنفی را از دیگر برنامه های این کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در ایام دهه مبارک فجر امسال برشمرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه این برنامه ها در تمامی شهرستان ها در ایام دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی کارگران و کارآفرینان و تعاونگران در رشته های فوتسال، والیبال، طناب کشی و دارت کارگران نیز از برنامه های فرهنگی ورزشی این کمیته در این ایام خواهد بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *