تا پایان امسال، ۲۵۰۰ هکتار از پایاب سد آیدوغموش، آبیاری تحت فشار خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان میانه با محوریت توسعه روستایی؛ بر تداوم حرکت اقتصاد مقاومتی تاکید کرده، افزود: استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استانهای پایلوت کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی است که در این راستا موفق عمل کرده و به نبع آن شهرستان میانه با حرکت بر محورها و هسته های کلیدی سند تدبیر توسعه شهرستان میانه توانسته به خوبی عمل کند.

 

فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه تا پایان سال گذشته ۲۲۰۰ هکتار از پایاب سد آیدوغموش آبیاری تحت فشار صورت گرفته بود ادامه داد: تا نیمسال سال جاری با افزایش ظرفیت آبیاری تحت فشار با مشارکت مردم، به میزان به ۲۷۰۰ هکتار، به شاخص خوبی دست یافتیم و این نوید را می دهیم که با رفع یک سری موانع، ۲ هزار هکتار نیز به این میزان افزوده خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال ۲۵۰۰ هکتار نیز بر میزان ۲۲۰۰ هکتار سال گذشته بیفزاییم.

 

وی از اعطای تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی برای ۲ هزار هکتار از اراضی سد آیدوغموش خبر داده، گفت: کشاورزان بر اساس یک سری شاخص ها به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد که میزان آن ۱۰۰ میلیون ریال برای هر هکتار است.

 

در این جلسه، چگونگی مصوبات جلسات پیشین و روند پیشرفت پرونده های اعطای تسهیلات  به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *