۲۰۵ روستای شهرستان میانه در اثر بارش برف و کولاک مسدود شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، علی هوشیار، روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: دیروز راه ارتباطی ۳۲۰ روستای استان بسته شده بود که کولاک شدید شب گذشته علاوه بر بستن دوباره راه های بازگشایی شده راه ۳۱۳ روستای دیگر را نیز بست.

وی یادآوری کرد: شهرستان میانه با ۲۰۵ روستای مسدود شده دارای بیشترین راه ارتباطی بسته شده در اثر بارش برف و کولاک است.

رئیس مرکز مدیریت راه های روستایی آذربایجان شرقی اظهار کرد: هم اکنون ۱ هزار و ۲۵ نیرو با ۶۵۰ دستگاه ماشین آلات برف روب مشغول بازگشایی راه های روستایی استان هستند.

هوشیار، با بیان اینکه محورهای اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آن ها در جریان است، ادامه داد: با تلاش راهداران استان تا ظهر امروز بیش از نیمی از راه های روستایی بسته شده بازگشایی می شود.

وی از رانندگان و مسافران که قصد سفر در فصل زمستان دارند خواست در هنگام سفر لوازم ایمنی زمستانی، زنجیر چرخ، غذا و خوراک و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

هوشیار، به رانندگان توصیه کرد نحوه باز بست زنجیر چرخ را یاد گرفته و چند بار آن را تمرین کنند تا در جاده ها به موقع ضرورت با مشکل مواجه نشوند.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار و ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و ۲ هزار و ۷۵۸ روستا با ۲۷۱ هزار و ۹۸۷ خانوار و با بیش از ۱ میلیون و ۱۸۹ هزار نفر است.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *