وجود ۵۰ هزار معتاد در آذربایجان شرقی/ دستگیری ۲۳ باند توزیع مواد مخدر در هشت ماهه نخست سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سردار محمد علی نصرتی روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در همایش استانی با عنوان” آن سوی ” مواد مخدر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با اشاره بر لزوم اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و هوشمند سازی آن در سطح جامعه بر لزوم مشارکت اقشار مختلف مردم بویژه جامعه هنرمندان و ورزشکاران و … در جهت فرهنگ سازی در این راستا تاکید کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی ارتقاع سطح آگاهی، مهارت و آموزش حل مسئله و همچنین ارتباط بین فردی از جمله مهم ترین اهداف و برنامه های این شورا در سطح جامعه عنوان کرد.

وی بر تربیت صحیح و مراقبت فرزندان از سوی خانواده ها تاکید کرد و تقویت معنویت و خودشناسی را از جمله مهم ترین عوامل برون رفت از بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد دانست.

سردار نصرتی با اشاره به آمار ۵۰ هزار نفری معتادین در سطح استان آذربایجان شرقی، گفت: متاسفانه ۲۷۵ سایت در حوزه مجازی در راستای آموزش تولید و آموزش فعالیت دارند.

وی از کشف بیش از ۱ تن انواع مختلف مواد مخدر در طی هشت ماهه نخست سال جاری در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی همچنین از دستگیری ۳۷۲۱ نفر از توزیع کنندگان، قاچاقچیان، حمل کننده و نگهدارنده انواع مواد مخدر در طی هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در طی این مدت ۲۳ باند توزیع مواد مخدر متلاشی و ۳۱۹۰ مرحله عملیات پلیسی و عملیاتی انجام گرفته است.

وی از معرفی ۱۱۰۶۳ نفر معتادین طی هشت ماهه نخست سال جاری به کمپ نگهداری معتادین ماده ۱۶ استان به منظور سپری کردن مراحل درمان و حرفه آموزی نیز خبر داد.

 انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *