تجمع اعتراض آمیز دانشجویان میانه ای علیه سفر نتانیاهو به جمهوری آذربایجان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی میانه در این تجمع اعتراض‌آمیز ضد سفر آتی "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جمهوری آذربایجان، شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند و به مسوولان و دولتمردان جمهوری آذربایجان اعلام کردند این سفر چیزی جز تفرقه برای دنیای اسلام نخواهد داشت.

 

این دانشجویان به همراه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی میانه در این تجمع، از سیاست‌های ضد اسلامی دولت "الهام‌ علی‌‌اف" رئیس جمهوری آذربایجان انتقاد کردند و سفر نتانیاهو را مغایر با اصل حمایت از کشورهای اسلامی دانستند.

 

دانشجویان بسیجی همچنین در این تجمع اعتراض آمیز از دولت الهام علی‌‌اف خواستند با چنین اقداماتی وحدت مسلمانان را خدشه‌‌دار نکند و به خاطر رسیدن به منافع سیاسی و اقتصادی، حقِ ستمدیدگان فلسطینی را نادیده نگیرد.


 

گفتنی است؛ خبرگزاری آپا سوم آذرماه سال جاری به نقل از یک مقام دیپلماتیک عنوان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی سیزدهم دسامبر مصادف با بیست‌وسوم آذرماه به باکو سفر خواهد کرد تا ضمن دیدار با الهام علی‌اف، چند سند دو جانبه با آذربایجان در حوزه اقتصادی به امضاء برساند.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. اخه به شما چه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *